Recenze (9 965)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
První série byl výborný hororový seriál se zajímavě vykreslenými postavami. Druhou sérii nejlépe vystihuje jedna z postav ke konci posledního dílu a to, že se nejedná o duchařskou historku, ale milostný příběh. To je ta nejlepší definice, protože strašení tu je v 9 dílech méně, než v jednom díle předchozí série. A onen milostný příběh, není tak zajímavý, stejně jako jeho postavy. Atmosféra není špatná, ale kdo se chce bát, doporučuji francouzskou Marianne.
Psychiatr - Anděl temnot (2020) (série)
První série se mi líbila více díky skoro až hororové atmosféře, ale přesto se pořád jedná o jeden z nejlepších krimiseriálů, přestože se tentokrát řeší až moc vztahových problémů a atmosféra není tak hutná jako napoprvé.
Daman akeseo guhasoseo (2020)
Žádná velká jízda se nekoná, ale po pomalé první půlce se film velice slušně rozjede a přinese pěkných pár akčních scén. Jen ten přerod z původně seriózního thrilleru, na béčkový akčňák, působí trochu překotně.
Agent (2019) (seriál)
Sacha Baron Cohen a seriózní herectví, dříve asi nešlo moc dohromady, ale přestože se tento herec nedávno vrátil k Boratovi, dokáže zaujmout i čistě vážnou rolí. Tentokrát v poutavém portrétu skutečného agenta, který několik let pracoval v utajení a stálo ho to nejen jeho osobnost ale i mnohem víc. Seriál má velice pomalé tempo a prakticky zde chybí čistě napínavé scény nebo jakákoliv akce. Nejvíce vše připomíná staré špionážní filmy, kde se většina nejvážnějších věcí stane mimo záběr. Cohen vynikající a s přehledem utáhne celých 6 hodin. Věřím ale, že spousta diváku seriál vzdá po prvních dvou dílech.
Experiment Belko (2016)
Korporátní vyvražďovačka, která zaujme tématem a zklame absolutně nevýrazným zpracováním. Film nefunguje ani jako zábavná krvavá jízda, ani jako případná kritika společnosti.
3Bobule (2020)
Na české poměry slušný a příjemný film, který sice nemá žádné pamětihodné scény ani výrazně vtipné momenty, na druhou stranu není trapný a za herce a jejich postavy se divák nestydí, což je u českých filmů vzácnost. Film rychle a příjemně uteče a stejně rychle se na něj zapomene.
Dva papežové (2019)
Konverzačka dvou papežů o cirkvi, Ježíši a fotbalu. Dva výborní herci a chytrý scénář, bohužel pro mě tématem nepříliš zajímavé a scény z minulosti mi docela poutavou konverzaci dost brzdily.
Všechno nejhorší 2 (2019)
První díl, byl docela zajímavá variace na Hromnice v hororovém podání, kdy se hlavní hrdinka snaží přijít na to, proč ji v den jejích narozenin, někdo brutálně zabije a ona si dá repete. Druhý díl jde jinou cestou a horor vystřídalo sci-fi. Bohužel je druhý díl méně zábavný a celá jeho premisa je dost nezajímavá.
Sbohem, synu (2019)
Tří hodinnová rodinná sága z Číny. Pokud toto diváka neodradí, může si film užít. Vizuálně je film působivý, ale žádná z postav mě nedokázala donutit, abych s ní sdílel cokoliv co prožívá.
Bílý bílý den (2019)
Příběhově slabší, atmosféricky perfektní.