Recenze (10 058)
Absolvent (1967)
Jedna z opravdu velkých amerických klasik a první hlavní role Dustina Hoffmana, ve které ukázal, že v něm dřímá obrovský herecký talent. Pokud divák film neviděl, určitě se mu poštěstilo okusit některou z mnoha variací, parodií, či jiných podob tohoto legendárního snímku.
Zmizení (2013)
Po dlouhé době nebývale hutná, atmosferická, inteligentní a skvěle zahraná detektivka, zpracovávající silné a poutavé téma, únosu dětí. Film má dvě a půl hodiny a délka je pro diváka vyčerpávající, stejně jako pátrání pro všechny zúčastněné, ale to vše přesně sedí k celkovému temnému vyznění, po jehož skončení nebude divákovi dvakrát dobře. Přesto bude chtít vidět film znovu, aby zjistil, jestli mu něco neuniklo. Výborný film.
Beat Street (1984)
Ani tak nehodnotím výslednou filmovou kvalitu, jako pro mě nezáživné a nezáživně pojaté téma o mladých černoších a jejich životním stylu.
Liberace! (2013) (TV film)
Musím uznat, že ze Soderbergha se v mých očích stává režisérská jistota, která zaručuje vynikající filmový zážitek. Po vynikající "Nákaze" a skvělých "Vedlejších účincích", přichází s životopisným snímkem o (pro mě naprosto neznámém) homosexuálním pianistovi a jeho mladičkém partnerovi, v době, kdy byla homosexualita tabu. Vyobrazení jejich bohemského života je prakticky dokonalé a výkony (a to převážně Douglase) skoro až nadpozemské. I přes pro mě nepříliš poutavé téma, nevšední zážitek.
Jeff Dunham: Minding the Monsters (2012) (pořad)
Jeffa Dunhama obdivuju pro jeho neskonalý břichomluvecký talent, ale ten humor mi většinou přijde, jen lehce nadprůměrný.
2 zbraně (2013)
Tvářilo se to jako pohodová, cool buddy movie, vznikla z toho nevýrazná a nudná srajda, bez akce, vtipu i chemie mezi hlavní dvojicí. A mohlo to být tak dobrý.
Víno roku (2008)
Pohodová komedie na motivy skutečného příběhu o kalifornských vinařích, kteří vytřeli zrak i protřelým Francouzům. Z daného tématu i výběru herců, však mohlo vzniknout i víc než jen nenáročná pohodovka, ideální se sklenkou vína.
Perníkový táta (2008) (seriál)
To, že jsou seriály na úrovni hollywoodských trháků již není nic nového, stejně tak, fakt, že některé svou propracovaností a inteligencí, většinu filmových trháků strčí do kapsy. "Perníkový táta" je přesně ten příklad a i když z něj nejsem odvařený, jako většina přítomných, jeho kvality jsou nezpochybnitelné. Výborní herci, propracovaný scénář a prakticky v každém díle nějaké další překvapení nebo nečekaný vývoj postavy.
Gang policajtů (1997)
Pro mě prakticky neznámý, ale nebývale poutavý thriller o zkorumpovaných poldech, kteří si po jednom "melouchu", zachraňují zadek tím, že hledají z koho by udělali vraha své poslední oběti. Belushi super, scénář slušný, ale ke konci film začne mírně ztrácet dech. Přesto povedené.
Vrtěti ženou (2011)
Zábavná romance o vzniku ... vibrátoru. Je zajímavé sledovat, jak se před mnoha desítkami let stavěli k ženskému orgasmu, ale jinak se ve výsledku jedná o standardní romantiku v historických kulisách.