Recenze (9 971)
Chceš mě, chci tě (2009)
Typický romantický průměr, který kupředu táhne hlavně sympatická hlavní dvojice. Prostě standard o tom, že se dva milujou ale zjistí to až na konci filmu.
Přestřelka u O.K. Corralu (1957)
Jedna z mnoha verzí příběhu o bratrech Earpových a jejich boji za spravedlnost. Tento příběh se věnuje převážně Wyattovi a přidává do hry zabijáka Doca Hollidaya. Nejedná se o špatný western ale tempo je dost vláčné a poravdě se zde vyjma závěrečné přestřelky mnoho neděje. Ale herci v čele s Kirkem Douglasem zachraňují film před nudou.
Octopus (2000)
U některých filmů stačí pár minut aby divák poznal jeho kvality. V tomto případě mi stačilo posledních 15 minut, ve kterých jsem viděl příšerné efekty a ztopořené teda toporné herce a hned jsem věděl, že nemohu dát více.
Polojasno (2009)
Ne tak vtipný jako jiné "kraťasy" ale neskutečně kouzelný a roztomilý animovaný film o tom odkud se berou všechna "mláďata" světa.
Synecdoche, New York (2008)
Osobitý a hodně svérázný scénarista Charlie Kaufman se poprvé ujal režie svého psaného výtvoru a vznikl těžkopádný a složitě poskládaný snímek, který rozhodně není pro každého. Neříkám, že bych si nějak ujížděl na předchozích "Kaufmanovkách" (vyjma dokonalého "Věčného svitu") ale díky schopným režisérům, kteří se s jeho látkou dokázali poprat se většinou jednalo alespoň o zajímavé filmy. Tentokrát ne. Kaufman si s režií neví rady, herci občas neví co hrát a já osobně nevím o čem jeho nejnovější počin byl. Možná o režisérovi s tvůrčí krizí, kterého opustila manželka, nebo o hypochondrovi, kterému jednoduše haraší, to však ví asi jen pan režisér a scénarista v jedné podobě a pár vyvolených, kteří snímek hodnotí 4* a výše.
Lidé pod schody (1991)
Neskutečně špatný horor s nulovým napětím a přebytkem dementních lidí. Už bylo natočeno hodně hororů o magorských rodinách, které pro potěšení mrzačí lidi ale tento je jeden z nejhorších. Jako horor to nefungovalo ani trochu a to, že je film k smíchu z něj ještě nedělá komedii. Od mistra hororu bych čekal určitě více.
23 (2007)
Atmosfericky slušný thriller s neobvyklou hereckou kreací Jima Carreyho. Škoda několika nelogičností, podivné pointy a minima opravdu dobrých scén. Průměrná podívaná na sobotní večer.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
V současné české filmové tvorbě se určitě jedná o neobyčejný snímek, kterým si Menzel splnil svůj režiiní sen ale i tak mi nepřijde, že se jedná o dobrý film. Nemohu filmu vytknout výpravu, velice dobré herce ani určitou velkolepost ale to mi nepomohlo k tomu abych se u něj bavil. Popravdě jsem se nudil a to hodně, opravdu hodně. Neobvyklý a určitě ne pro každého.
Zabiják (1993)
Americká verze Bessonovi Brutální Nikity, která původní francouzský snímek doslova kopíruje. Inovace je minimum a celkově se jedná o jeden z těch hodně slabých remaků. Badham měl svojí éru v 80. letech.
Anděl smrti (1998)
Ve všech směrech průměrný až podprůměrný thriller s velice slabým výkonem Denzela Washingtona a minimem napětí. Nápad s démonem, který se převtěluje pouhým dotknutím je docela zajímavý ale tvůrcům se nepodařilo tento nápad jakkoliv využít a dvouhodinová délka je v tomto případě dost ubíjející. Velká slabota.