Recenze (260)
Zabiják Joe (2011)
Tak už vím, proč ten Jágr z toho Dalasu utekl.... Dost dobrej a drsnej nářez (kam se hrabe DRIVER), tenhle film považuji za velkej a všechno už bylo napsáno.
Argo (2012)
Divnej biják, na to že je oskarový, tak u mě nevyhrál. A ty brejle...i debil pozná, že nemaj ani kus dioptrie. V perfektně zvládnuté kostýmovce je to jako pěst na "oko".
Agent v sukni 2 (2006)
To jsem si dal...
Atlas mraků (2012)
Dost dobře natočený. Vůbec jsem si neuvědomil, že to trvalo tak dlouho. Byl jsem mimo skoro do půlky filmu, ale pak se to začalo skládat a já pochopil, že je třeba shlédnout ještě minimálně jednou. Přesto mám z tohoto filmu velmi dobrý pocit.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Smíšené pocity.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Dobrej námět, kterej byl i dobře realizovanej. Napínavé a bylo i o čem přemýšlet.
Sinister (2012)
Plně souhlasím s POMO, lépe bych to nenapsal.
Černobílý svět (2011)
Příjemný film, tvůrcům se povedla dokonalá iluze padesátých let podtržená vynikajícími hereckými výkony.
Ve stínu (2012)
Po dlouhé době jsem se rozhodoval mezi 4 - 5*. Nejlepší film poslední dekády. Super kamera. Herecké výkony na jedničku. Dávám 4,5.
Nespoutaný Django (2012)
Absolutní rozkoš. Není co dodat...je třeba vidět.