Recenze (36)
Láska a jiné závislosti (2010)
Dobrý námet, otrasná réžia a spracovanie.. Oveľa lepší film ktorý chytí za srdce( to bolo účelom aj tohto filmu) je napr. Griffin and phoenix... Tam to fungovalo úžasne.. Tu som sa od polovice nebedel dočkať konca.
Nevinná (2008)
Veruze americka verzia je lepsia.. Vo vsetkom...
Pařba v Bangkoku (2011)
Je to slabší odvar predchodcu.. Čerpá výhradne z jeho povesti, kopíruje spád deja a niektoré scénky tak, že snímka pôsobí obohrane. Škoda, ak ale príde trojka dám jej šancu :) napriek uvedenému príjemné odreagovanie.
Nevera po slovensky (1980)
Je to proste kulťák, zaváňajúci nudou ale kulťák.
Odsouzené (2009) (seriál)
Jediny slovensky serial ktory sa oplati pozriet.
Pí a jeho život (2012)
5 hviezd pretoze som nic podobne nevidel.. A mam rad filmy ktore vycnievaju z davu.
František je děvkař (2008)
Mne sa to pacilo :) oddychovka a mnohokrat som sa zasmial :) aj ked pomerne trpka oddychovka.
Divoši (2012)
pravda, solídna oddychovka, trochu nezáživná, pri ktorej som stihol 3x zaspať. Bol som sklamaný, od pomerne slušného hereckého obsadenia (mimo hlavných postáv) som čakal viac.
Americké psycho 2 (2002)
zaspal som po pol hodine, takže asi to bolo slabé :)) parazituje na názve úspešného titulu, inak je to odpad.
Skyfall (2012)
Možno filmu k dokonalosti ešte mnoho chýbalo, no nebojím sa dať 5* - dostal som od tohto filmu to, čo som očakával.