Recenze (165)
Transformers 3 (2011)
jen krátce: Film druhá půlka neskutečná nuda, celkově moooc dlouhý, Buchta strašná, Hudba strašná,
Thor (2011)
cekal jsem teda o dost vic, nemastne neslane, hopkins je desnej, zbytek to taky pekne sere.(wtf Rene Russo?) Aspon to Branagh natocil jako komedii.
Americký zločin (2007)
z tohoto filmu mrazi!
Králova řeč (2010)
skvely herci, pekna kamera. doporucuju!
Pohřben zaživa (2010)
velmi prijemne prekvapeni v herectvi Ryana Reynoldse, od ktereho jsem necekal takove nasazeni.
Ať vejde ten pravý (2010)
no, jako dobry, ale predchozi adaptace je lepsi. naprosto nechapu ty uchylny digitalni triky, zbytecnost.
Světová invaze (2011)
je to sice velice dementni film, ale misty jsem se bavil. e.t. zase dostal na prdel
Zelený sršeň (2011)
Šel jsem do kina s očekáváním nějakého obyčejného komiksového filmu. Ale již od první scény mi bylo jasné, že tohle je něco jiného. Režie Gondry, aha! Akční smršť následovaná vtipnými hláškami a scénky, které odkazují na jiné filmy, fungující parta herců. a má to spád. A když to nečekáte, tak na vás vybalí překvápko (gramofon v autě a Coolio? ) Palec nahoru obouruč
TRON: Legacy 3D (2010)
ach jo, no trochu pruser. Ale pekny zensky, proto 2 hvezdicky.
Rampage (2009)
slusny maso, no nevim, uwe je proste uwe