Recenze (7)
Spectral (2016)
Po dlouhé době pořádný Béčko, co má koule.
Vamp U (2013)
Dovolím si nesouhlasit s místní většinou. Pokud se dokážete povznést nad tecnickou stránku věci, jde o příjemnou komedii, která si dokáže udělat srandu sama ze sebe. Nebere se to vážně ani chvilku a musím říct, že jsem se celou dobu docela dobře bavil :)
Temný případ (2014) (seriál)
Hodně, hodně, hodně dobrý... Skutečně a to jsem Matthewa nikdy nemusel. (Shlédnuto na HBO GO)
Jak prosté (2012) (seriál)
Elementary mne narozdíl od většiny zde přítomných ničím neurazil. Naopak, musím říct, že se mi styl jakým se odhalují jednotlivé příběhy baví a užívám si to... Po shlédnutí 7 dílů první série 4/5.
Snídaně pro psy (2007)
Pro mne vyloženě srdeční záležitost, jakožto dlouholetý fanda Stargate a všeho kolem něj jsem byl doslova nadšen z tohoto perfektně vtipného koktejlu hereckých výkonů a jednoduché výpravy. Maximální spokojenost.
Králova řeč (2010)
Colin Firth již po několikáté dokázal, že hrát umí. Helena Bonham Carter to dokázala již dávno a o Geofrey Rushovi netřeba mluvit. Dohromady tato trojice tvoří perfektní mix. Po dlouhé době film, který mě opravdu nadchl.
Mlčení jehňátek (1991)
Jeden z prvních snímků u kterého mi celou dobu mrazilo v zádech... Jedním slovem... paráda!