Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Na tento seriál se mohu dívat pořád a opakovaně, jeho komediálnost je nepřekonatelná!!! A to u všech 256 dílů!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Můj přítel Monk (2002)
Vynikající detektivní seriál, jediná škoda , že cca od třetí série autoři až přehnaně a trapně zdůrazňovali Monkovi fóbie což ději a v posledních dílech velmi uškodilo!
Odložené případy (2003)
Pěkně udělaný seriál , někdy smutné osudy a příběhy zúčastněných aktérů mnohdy až uvěřitelné , alespoň takto se to jeví mě!!
Rychlé šípy (1969)
To je srdeční záležitost mého dětství!!! P.S. -Mám svázané všechny sešity "Rychlých šípů" co tehdy vycházely a líbilo se to i mým dětem!!!!
Columbo (1971)
Vynikající Peter Falk není co dodat!!
Malý pitaval z velkého města (1982)
Sice poplatné době vzniku , ale trochu nevážně o polici v té době osvěžilo TV obrazovky a díky hereckému obsazení se dá na to dívat i dnes!!!A pravdu má flanker.27!!! P.S. Já mám taky rád letadla!
Hříšní lidé města pražského (1968)
Vynikající retro seriál s výbornou dobovou atmosférou!!
Julie Lescautová (1992)
Kolísavá kvalita dílů , ale herecké obsazení výborné!!
Sedmnáct zastavení jara (1973)
Tohle je velmi inteligentní seriál s výbornými hereckými výkony a skvělým dabingem!!!