Poslední recenze (25)
Lví srdce (2013)
Multikulti rozprávka a hovadina, asi takto. V detailoch totiž nedáva zmysel, napr. neonacisti chodia do krčmy k "šikmookému" alebo ze celoživotný nácko sa postaví vlastnému bratovi - zastane sa bývalého svojej terajšej pichandy ktorý je černoch moslim ??? Ten je okrem iného super truper úspešný a hotový obrázok boží, s krásnym autom. Malý mulat-ko je navyše pekný zmetok, napr. za provokáciu s pálením vlajky by teda zaslúžil. Film zdelil posolstvo ktoré mal a kopa slniečkarov má radosť z krásneho príbehu o tolerancii. Na záver už iba dodám, že nie som členom žiadnej skupiny neonacistov, len nemám rád takto jednostranne a neobjektívne ponímané teraz módne multikulti filmy.
Ztraceni (2004) (seriál)
Prve časti zaujimave, potom nevedeli čo ako, začali sa dejovo stracať, bežný scenar u slabsich serialov - riešením je nástup nových postáv. Opať 1-2 svetlé chvilky a sledovanost je začas zachránená . Nasleduje zas vytriezvenie a námetová vyčerpanosť. A tak dokola - totalny mix napadov, žanrov a nelogyky a to mam rad sci-fi a fantasy. Spozeral som všetky diely (priznám sa, že niektore z nich som preklikal lebo sa nedali pozerat). Celkové hodnotenie - zabijak času.
Šťastní to lidé: rok v tajze (2010)
Kto nezažije asi nikdy naozaj nepochopí..ale i tam je cítiť sociálne rozdiely medzi pôvodnými vymierajúcimi obyvateľmi a rusmi a tiež medzi starou generáciou a novou - napr. spôsob pascí, drevené hummánejšie vs. železné oká so smrťou mrazom, resp. lov rýb na udicu a potom pri zdolávaní istota puška :)