Recenze (11)
Dokonalé dny (2023)
Krásný film o samotě a radosti z každodenních maličkostí. Terapie.
Napoleon (2023)
Jeden z unikátních úkazů, kdy je film pocitově moc dlouhý, a zároveň si všímáte, že místy strašlivě spěchá. Když mezi vyhnáním Napoleona na Elbu a jeho větou "Už jsem tu 300 dní, vrátím se zpátky" uběhnou asi dvě minuty, je něco blbě. Bitvy jsou epické, Phoenix a Kirby skvělí, ale ve dvou třetinách stopáže je to něco, co by film o nejslavnějším vojevůdci všech dob být neměl - nuda.
Bod obnovy (2023)
Já: "Super film, skoro bych zapomněl, že to je česká produkce." Vladimir 518 a jeho 37. generický song o tom, že Praha je planeta, v titulcích: "Hold my beer." Velmi fajn scifi kriminálka, i když v ní forma vítězí nad obsahem.
Trojúhelník smutku (2022)
V životě mě tak nesral film, s jehož message souhlasím.
Batman vs. Hush (2019)
Solidní, ale horší než původní komiks. Místo temného epického příběhu je to "Batman a Catwoman jsou na sebe nadržení, jo a mimochodem tu i řádí padouch"
Neporazitelný (2021) (seriál)
Na první pohled obyčejná coming-of-age superhero story. A pak se začnou dít věci... Famózní, brutální jízda, s našlapaným finále. Už byly potvrzeny sezony 2 a 3.
Terapie sdílením (2020) (seriál)
Ze zpráv na messengeru se seriál fakt udělat nedá...
Kurt Cobain: Montage of Heck (2015)
Skvělá věc. Není tam zbytečně moc keců okolo a animace z Kurtových poznámek jsou skvěle zpracované. Tak to má vypadat.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Ali, kterého si rád budu dál pamatovat jako kvalitního redaktora Score, si pozval domů pár afektovaných puberťáků, aby hráli Meinkraft, tanky a podobné věci pro věkovou skupinu 14 mínus. Jedna hvězdička za Aliho a ilumináta Rotu, asi dva jediné rozumné lidi v celém pořadu.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
"Jsem strašná svině, ale mám se dobře," říká Tonda Blaník a má pravdu. Vynikající satira ukazující vtipnou část prohnilé politiky toho státu.