Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Je to jeden z filmů, u kterých se musíte pohodlně posadit a soustředit se na děj, jinak pochopíte "prd". Chytrý, mozaikový příběh vás hned po první minutě vtáhne do děje a nepustí dřív, jak uvidíte závěrečné titulky. Navíc, kdo by se rád probouzel z příjemného snu?
Street Kings (2008)
127 hodin (2010)
127 Hodin (podle skutečné události) se oproti Buried zdájí mnohem méně zdlouhavý, děj probíhá téměř pořád a nečekáte "X" minut, než se něco bude dít. Uprostřed dramatu vsunuté komedialní vložky mě rozsekaly, naprosto geniálně natočené, sestříhané, zrežírované. K tomu vkusný soundtrack a skvělý James Franco, který dokázal, že opravdu hrát umí. Ackoliv jedno minus za ten závěr, kterej vůbec nepřekvapí, spíš naštve.
Prokletý ostrov (2010)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Parádní sled všech scén a pro mě snad nikdy neohratelná story. K tomu neuvěřitelně hodící-se atmosféra. Herecké výkony a super pointu, kterou si myslíte, že máte prokouklou a nakonec vás uchvátí další zvrat.