Oblíbené filmy (7)
Dark Waters (1993)
Hororový zážitek pro fajnšmekry - v duchu Lovecraftových povídek. Jeptišky praktikující tajemné rituály v klášteře na opuštěném ostrově ... a hlavně ta atmosféra, ta ATMOSFÉRA!!
Posedlost (1981)
Tohle není psychologické drama, to je psychologický teror. Isabelle Adjani i Sam Neill předvádí mistrovský výkon. Possession je umělecké dílo, a jeden z mých oblíbených filmů.
Masks (2011)
Dlouho jsem neviděl tak dobrej horror, naposled asi Livid. Skvělá atmosféra, halucinace.. Trochu mi to připomnělo Argentovu Suspirii (taneční škola x herecká škola). Jelikož německy neumím - díky Riccimu za titulky!
Čachtická paní (2009)
Zámecká zrůda (1995)
Jasně je to "béčko", ale je to poctivý horor staré školy. Zrůda na starobylém zámku - pro mne ideální kombinace. Gordon se inspiroval povídkou The Outsider (Vyděděnec) od H. P. Lovecrafta.