Recenze (1 611)
Michael Jackson's This Is It (2009)
Michael jackson ve skvělé pěvecké i pohybové formě.Tolik parádního materiálu na dokument, že to vypadá, jako by Jackson nechal zaznamenávat ohromné finále, než se vrátí na rodnou planetu. A povedlo se mu to famózně - nejlepší dokument o přípravě show!
Báječná léta pod psa (1997)
Výborné. Javorský si roli užil a Vetchý prožil.
Angel-A (2005)
Černobílá krása. Luc Besson je nevypočitatelný. Jak on dokáže střídat nezapomenutelné filmy s těmi, na které je škoda se dívat. ;-)
Gympl (2007)
Jedině Jiří Mádl vyčnívá nad průměrnou Vo(r)lovinu.
Stůj, nebo se netrefím! (1997)
To se nepovedlo
Bumerang (1996)
Jiří Schmitzer, to je síla. Jinak to není kdovíjaké.
Kopytem sem, kopytem tam (1988)
Sklepácký excentrismus + Chytilová + nová smrtelná nemoc. Ve své době docela pecka.
Ted Bundy (2002)
Řekl bych, že věrně zpracované podle skutečnosti. Michael Reilly Burke je vynikající v přechodech mezi nejistým zlodějíčkem Tedem, a všehoschopným maniakem. Tím, že režisér natočil průběh rutinní přípravy před exekucí, dal alespoň malou satisfakci rodinám... .PS Je hrozné, že stačí malá anomálie v mozku, něco nesepne jak má a lidství je pryč. ..PPS Jak přemýšlí ty mraky žen, které se do odsouzených sériových zrůd zamilovávají, to mi zůstane záhadou.
Zrůda (2003)
Jeden z nejvíce zasloužených Oskarů! Charlize Theron je famózní. Ne, jako hnusná vražedkyně - Dokázala Aileen vtisknout duši, které mi bylo líto. Christina Ricci je také na pět hvězd.
Třinácté patro (1999)
1999 - "eXistenZ" a "Třinácté patro" byly jinak pojaté "Matrixovky" přesně ve stejnou chvíli, jako samotný Matrix. Byl to zajímavý rok, když se naráz provalilo, že vše je jen Matrix. ;-)