Recenze (11)
Colette (2013)
kýč jak prase
Líbánky (2013)
takovej dobrej nápad na téma a takový sráčský nezáživný. ŠKODA. ŠKODA.
Rychle a zběsile 5 (2011)
sci-fi trošku :)
Super 8 (2011)
příšernost, blbost s ještě horším koncem.
Hlavně nezávazně (2011)
Normální běžná oddechovka pro nenáročné průměrné diváky.
Hladina adrenalinu (2002)
Průměrný film, ale líbily se mi záběry jedoucích snowboardistů, občas jsem nemohla dýchat a to je fajn! ;)
Pianista (2002)
Jeden z nejlepších filmů vůbec.
Keith (2008)
Velký filmový zážitek, silný příběh.
Protivný sprostý holky (2004)
Pokud předem čekáte oddechovku pro holky s partou puberťaček, film nezklame, ale v podstatě blbost. Fajn blbost.
Černá labuť (2010)
Po delší době něco úžasnýho na téma psychologický drama koukatelný vícekrát.