Recenze (113)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Konec vydá za celý film!
Anna Kareninová (1997)
Přijde mi, že když film shlédnu v kině tak je lepší než když se na něj dívám v televizi. To ovšem neplatí u tomhle filmu. Příběh sice pěknej, ikdyž se to knize nevyrovná. Téměř dvouhodinová nuda. Na tyhle typy filmů si teda moc nepotrpím. Doufám, žetenhle film už nikdy neuvidím :D.
Báječný hotel Marigold (2011)
Na tenhle film jsem se zaměřila hlavně kvůli Dev Patelovi, který mě v Milionářovi z chatrče neobyčejně zaujal. Prostředí z Indie, ikdyž v trošku zaprášeném leč roztomilém hotelu, je opravdu kouzelné. Já se v tu chvíli opravdu chtěla stát důchodcem abych tam mohla letět taky :D. Jak jinak sjednotit starší celebrity než obsadit je do "seniorského" filmu.
Bathory (2008)
Oproti knize? Nuda! Kde je ta krvelačná Čachtická paní na kterou jsem se tolik těšila? A opět Karel Roden. Teda ten herec mě tak dopaluje. Ale už :D. Jirka Mádl si vyzkoušel jinej šálek kávičky a Katka Knechtová nazpívala skvělou písničku. Za toť jednu * !!!
Bídníci (2012)
První polovina filmu-brečím jsem znechucená z tragických okolností a historického dění. Smrt na každém rohu. Druhá polovina filmu - konečně něco co je mi bližší. Láska mladého páru a boj o ni. Naděje za rohem.
Bláznovo zlato (2008)
Já jsem se ale výborně bavila :D :D. Letní komedie jak má bejt. Léto, slunce, moře, dobrodružství, poklad, a humor k nezaplacení :D.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Docela nuda. Nenadchly mě ani ty luxusní hadry a šperky. Emma Watson je pro mě fantastická herečka, a delegátně dokázala zahrát i ufňukanou namyšlenou pipku. Tak nějak si žili život hollywoodských minihvězdiček. Drogy, chlast, prachy a přestupky. Epepepe
Černobylské deníky (2012)
Ach bože, je to jak naletět někomu na žertík prvního dubna. Dívat se na křičící američany jak postupně jeden za druhým mizí vinou divných tvorů (zombie :D) kdesi v prázdných budovách města Pripyat až ke konci zbudou jen dva zoufalci, kteří se nesmyslným pokusným podzemním tunelem dostanou až do samotného řidícího centra elektrárny...Really? :D :D Okamžitě pocítí známky radiace a hlavně přítomnost pokusných králíčků zombie. V osmdesáté minutě zůstává naživu pouze poslední oběť nepovedeného výletu, kterou čapnu jakože "doktoři" a s klidným svědomím ju šoupnou do temné haly, kde ji nechají napospas pochytaným zombíkům. Radši se zdržím odborných chyb a špatných faktů, které se o Černobylu ve filmu objevují. Jako po filmu jsem si řekla WTF? přečetla si "od tvůrců snímku Paranormal Activity a udělala Bye...
Čokoláda (2000)
To je taková klasická sladká pohádka plná sladkých překvapení a šťastného konce. :) A Johnnymu to tady opět děsně sluší.
Čtvrtý druh (2009)
Poslední dobou tvůrci filmů a zvláště hororů nás diváky straší zvláště mimozemšťany. No jo duchové už vyšli z módy a tak je na řadě nový trend. Nejvíc se mi líbil konec kde herci jasně říkají:,,Čemu ale nakonec vy sami uvěříte je jen na vás." Tak na začátku odkazují na to, že je to podle skutečné události a teď nám dávají na výběr? Jako by sami zesměšňovali to co na začátku uvedli v jasný fakt. Teď se můžeme hodiny a hodiny zaobírat otázkou zda-li jsme, nebo nejsme ve vesmíru sami. Myslím, že film nemá poukázat na herecké výkony, spíše nás má pobídnout k zamyšlení a možná i k uvěření. Ale něco vám povím z představy, že bych měla bejt unesena mimozemšťany mi běhá ale hustej mráz po zádech.