Oblíbené filmy (4)
Spirit - divoký hřebec (2002)
Divergence (2014)
Ghost Rider (2007)
videla som prvých 5 minút a už som vedela že ohodnotim na 5hviezdičiek presne sa trafili do toho čo milujem ciže fantasy akčny a trochu romantiky nemam tomu čo vytknúť