Recenze (796)
Annapolis (2006)
Pro podobné sračkoidní US vymývárny mám slabost. Zvláště po 7 výborného moselského rieslingu.
Fantomas se zlobí (1965)
Skvělý Fuňas v období své největší slávy.
Proroctví z temnot (2002)
Nezvratný osud Richarda Gera.
Znamení (2002)
Dá se říct, že film se stal jedním z pilířů žánru spolu s takovými filmy jako Blízká setkání třetího druhu. Živoucí klasika/legenda.
Prohnilí (1984)
Jeden ze světlých okamžiků socialistického kina. Vzpomínám s láskou. A Philippe Noiret je jeden z největších herců světa.
Zátoka (2009)
Neskutečně smutné. Co je ještě smutnější, že v roce 2020 se tohle pořád děje.
Cesta do zatracení (2002)
Dost dobré drama.
Hanebný pancharti (2009)
Podle mne jeden z nejlepších Tarantinových filmů.
Nezvěstná (2011) (TV film)
Vcelku příjemné překvapení. Brutální stopáž 180min, ale dalo se to.
Ruchoth Raoth (2017)
S trochou nadsázky je to psychologický film o eutanázii, a cítění dvou stran v této věci. Jeden z nejlepších herců dneška, Štěpán Kozub a skvělá Alena Sasínová-Polarczyk, výborná kamera, střih i režie daly tomuto dílku atmosféru, jaká je ve zdejších luzích i hájích nevídaná. Štěpán téměř 20min neslezl ze záběru a přesto nenudí. Tomu filmu nemám co vytknout.