Recenze (48)
Drive (2011)
Po dlouhé době film s výbornou atmosférou. Ryan Gosling exceloval s jeho kamennou tváří, chladnokrevností a kuráží vzít si na mafiány z bordelu kladívko. Trochu mi vadí, že v Americe neumějí s geniálním řidičem (srostlým se svým autem stejně jako frajer z Vanishing Poit) udělat nic jiného než ho poslat na okruhy nascar. Jinak výborný mafiánský praktiky(bouchačku si bere ve filmech kde kdo), chytlavý soundtrack a parádní bunda.
Griffinovi (1999) (seriál)
Někdy mi ty jejich vtípky ulítnou a já je vážně nestíhám. Někdy mi to sedne, a to si to pak pouštim do kola do zblbnutí. Třeba who wants chowder ....Bllééééé
Daria (1997) (seriál)
Každý den, po škole, jsem zapnul supermax a koukal na cáklou mouchu- Fly Tales a potom na drsnou dívku s černým humorem.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Koukám se na to jen kvůli Norrisovi a tý jeho otočce a vždy se dočkám.
Zachraňte Willyho 3 (1997)
Měli zůstat jen u prvního Willyho
Zachraňte Willyho 2 (1995)
Využívá stejného námětu jako jednička, ale bohužel nic nepřidá.
Zachraňte Willyho! (1993)
Viděl jsem ho snad desetkrát. Moje citová záležitost, bulel jsem jak ženská. Nádherný příběh chlapce s foukací harmonikou a kosatky... co víc si přát
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Nikdy bych nevěřil, že japonci umí točit tak dobré, oddychové, romantické komedie. I přes delší čas vám film příjemně utíká a vy si tak můžete vychutnat excelentní konec. 100%
Jack (1996)
Scéna na konci, kdy Jack promuje mě dojala...
Flash - Pilot (1990) (epizoda)
Jako malý jsem to shlédl s otevřenou pusou, mé první setkání s tímto superhrdinou. Rychlé nožky a slušivý obleček, to je to, oč tu běží. 65%