Recenze (47)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Tak to je pořádnej průser......
Muzzikanti (2017)
To si dělaj prdel ne??????
Stvoření světa (1957)
Dokonalost, ale to ve složení výše uvedeném nemohlo dopadnout jinak než fenomenálně. Moje sedmiletá dcera od toho neodtrhla oči. Stejně jako všechny děti po celém světě. Prostě paráda :-)
Temný případ (2014) (seriál)
No...jsem zvědavá na druhou sériii... tohle byl teda koncert. Snad to Kolín Vyfáral moc nepohnojí :-) Vkládám do toho kluka velké naděje.
22 Jump Street (2014)
Těším se na 23 !! :-)
Úsvit planety opic (2014)
Jsem měla trochu bobky, že tam nehraje Jameson Granko, ale byla jsem nadšená. Zatím nej film v tomto roce. 3D perfektní a poprvé bez bolesti hlavy :)
Hostitel (2013)
Verbal !!! :-D :-D :-D Začínám mít tušení kdo jsi :-)
Útěk do Budína (2003) (seriál)
Ale jo, líbilo, jen ten dabing Sokola je děs....myslím, že by si s tou slovenštinou dokázal poradit. Lenka Vlasáková a Bolek Polívka byli naprosto skvělí.
Pomsta mrtvého muže (2013)
Nic nebudu psát, není nad verbalův koment :-)))))))))) Totálně mě rozsekal :-))))) Nic nechybělo a nic a nepřebývalo. Bez výhrad. Skvělá hudba.
Umučení Krista (2004)
Prostě za pět* ...