Recenze (48)
Thor: Ragnarok (2017)
Tenhle nový styl marvelovek se mi začíná moooc líbit!
Hostitel (2013)
Opravdu nechápu, proč se tento film tolika lidem nelíbil. Těch 58 % mě opravdu mrzí. Bavilo mě to od začátku do konce, občas skoro až slza ukápla a v jiných chvílích jsem zase byla napjatá jako kšandy a tak, si myslím, že to má být. PS.: Nejsem fanynka Twilight ságy
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Opravdu se mi hodně nelíbilo, že v jednom dílu nechali zemřít tolik hlavních postav... Důvod?!
Poslední dny Pompejí (2003) (TV film)
Vím, že je to dokument, ale i tak si čeští dabéři mohli dát více záležet na dialozích postav příběhu. V pozadí jde slyšet daleko procítěnější angličtina a to mi prostě vadilo. Jinak je to opravdu velmi zajímavě udělaný naučný film, který zaujme i děcko na ZŠ.
Nerve: Hra o život (2016)
Film jakoby vystřižen z dnešní doby, kdy lidi rozdávají údaje o své osobě pouhým kliknutím, plní nesmyslné challenge a šílí po divácích... Možná proto má film tak slabé hodnocení... Že bychom si nechtěli něco přiznat :)?
Insidious (2010)
1. Jak někdo může spadnout na zem zády a udělat si bouli na čele? 2. Co tam, sakra, dělají Ghostbusters?! 3. K čemu vám je plynová maska na duchy? Pokud nebudeme brát v potaz ty po fazolích. 4. Nepostrádá tělo v astrální podobě tu fyzickou? Tak proč prostě nepřijít těmi zamčenými dveřmi? Příběh byl jinak dobře promyšlený, to ne že ne... Jen kvůli těm, pro někoho detailům, nemohu dát víc než 3*.
John Wick (2014)
Akční film, ve kterém dochází náboje, dokonce i zásobníky. To se jen tak nevidí!
Klub rváčů (1999)
Hrooooooozně táááhlýýý fiiiiiilm, nebýt tam zbytečných scén, nevěnovala bych se x/y věcem okolo, ale 4* protože konec mě opravdu překvapil a úplně odrovnal a taky za Bellatrix Lestrange!
Truman Show (1998)
Kam až může dojít touha po slávě a úžasném byznysu? Odpovědí je příběh filmu Truman show.
Memento (2000)
Koho by napadlo, že film, který začíná koncem bude člověka bavit od konce až do začátku.