Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Dokumentární

Recenze (1 017)

plakát

Četníci z Luhačovic (2017) (seriál) 

Není to tak špatné. Klobouk dolu, že se Zedníček rozhodl zahrát Rakušáka a jeho německá čeština zní celkem věrohodně. Zaujala mě drobnost - Hájek i Donutil museli zřejmě při přípravě na roli prodělat nějaký základní výcvik se zbraní, proto způsob jakým drží karabiny, svědčí o tom, že vědí co dělají.

plakát

Americká reportérka (2016) 

Film je celkem o hovně, tudíž mi nezbývá než ohodnotit herecké výkony. Ač se vše točí kolem ústřední postavy Kim, vůbec mě nedojímala, Tina Fey je jako herečka nezajímavá a plytká. Margot Robbie je na druhou stranu pozoruhodná držtička, nedomykavost hlasivek je velmi sexy, nicméně ta její předrsnělost mi byla odporná. Martin Freeman hrál opět vycmrndlýho hobita (či Dr. Watsona, to je jedno, hraje furt stejně). Můj oblíbenec B. B. Thornton nedostal žádný prostor a Alfreda Molinu v roli oplzlýho afghánskýho ministra jsem nepoznal. Takže žádná sláva, 3 * jsou až moc.

plakát

Bohové Egypta (2016) 

Koukal jsem na to s nebývalým odporem a neustále jsem přemýšlel nad tím, komu je tahle předigitalizovaná sračka určena. V posledních letech jsem viděl víc takových amerických spektáklů, prznících různá historická starověká témata, ale tahle hrůza na téma egyptské mytologie je takový hardcore, že si nedokážu představit, že na to vůbec někdo jde do kina (včetně blbých amerických dětí).

plakát

Deadpool (2016) 

Trošku příliš humoru za každou cenu.

plakát

Dvojníci (2016) 

Je zajímavé, že Sokol, který je neobyčejně talentovaný herec (i režisér) vždycky zahučí do filmu, který je ve výsledku špatný. Příběh o záměně osob je starý jako lidstvo samo, ale budiž. Osmdesátiletý mafián v podání přehrávajícího Nárožného je dost přes čáru, ale tak dejme tomu... Ostatní ansámbl je tak trochu vedle: Etzler jako obvykle dokazuje, že neumí hrát, odrzlé dětičky jsou otravné a Jitka Schneiderová je ve své roli neobyčejně nesympatická. Největším průserem je ovšem syntetická Simona Krainová, která má hrát drsnou krasavici, ale její facelift je tak brutální, že by z fleku mohla hrát mimozemšťana.

plakát

Já, Mattoni (2016) (seriál) 

Opravdu až směšně ubohý a předražený filmařský prd. Kde se utopilo těch 100 mega? Asi za platy hercům, protože zde hrají samé celebrity, ale to bohužel nezajišťuje seriálové kvality, a to zvlášť proto, že scénář je otřesný. Jeden případ za všechny: Vilhelmová sedí na posteli a vztahuje po Švehlíkovi ručičku a šišlá: "Pomilujeme se jako o svatební noci. Jdi se trochu umýt... Pojď ke mně, miláčku..." Hrůza. Je také vidět na jinak skvělém hereckém matadorovi Norbertu Lichém, jak mu to hraní pod vlivem otřesného scénáře nejde. Jedná se vlastně o sled nesmírně unylých a nezajímavých salónních scén, scénář šustí papírem a Švehlíkovo nekonečné prostituování je nechutné. Musím ještě vyzdvihnout do očí bijící obsazení čtyřicetileté zvrásněné Vilhelmky do role šestnáctileté naivky. Vskutku špatné dílo, z jehož konceptu jsou znát ambice natočit historický epos srovnatelný s Cirkusem Humberto, ale tak nějak to nedopadlo.

plakát

Kosmo (2016) (seriál) 

Po té masivní propagaci snímku, vyprodaných kinosálech, rozjásaných útržků recenzí a sebechvále Baldýnského jsem překvapen, jak moc špatné Kosmo je, hlavně jak ubohý je jeho humor, stavící na zoufalé parodii české provinčnosti a malosti.

plakát

Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016) 

Můj druhdy oblíbený Statham se v posledních letech už definitivně ponořil do sraček béčkových akčňáků a nevypadá to, že by byl schopen se vynořit. Kdysi měl coby Frank Martin nebo Chev Chelios našlápnuto ke skvělé kariéře a takhle to zjebal! Mechanic 2 je blockbuster, který zřejmě měl zkusit ještě vydělat nějaký prachy, k čemuž podle producenta zřejmě stačí pověst solidní jedničky, pěkný záběry krajiny, ksicht Tommy Lee Jonese na posteru (co na tom, že ve filmu figuruje asi 1 minutu), nezajímavá přestárlá krasavice a samozřejmě Statham. No, nestačí, jak zjevno. Hlavní potíží jsou pochopitelně mdlé a nenápadité akční scény. Dále směšný příběh jak z 90. let a otravná Love story. Celý konstrukt příběhu má být vystaven na třech vraždách, které má Bishop spáchat tak, aby vypadaly jako nehody - a ani tohle se na filmu nepovedlo: první vražda tedy vážně nevypadá jako nehoda (oběť je směšně naaranžovaná a podepřená nějakými holemi, aby to jako vypadalo, že sedí u stolu, tudíž zjevná nehoda jak svině - wtf?), druhou vraždu diváku vlastně celou přehraje trailer k filmu a ke třetí vraždě vůbec nedojde. Komické. Špatné.

plakát

Mělčiny (2016) 

Skvělé: sympatická a krásná Blake Lively, překrásné záběry, výborná musica, vyvážené vedlejší postavy, roztomilý racek i ten nasraný žralok - vše do sebe skvěle zapadá. Rozhodně se nejedná o horor, film v podstatě postrádá takové ty připitomělé lekačky, na které jsme zvyklí z Čelistí. Snad jen jediný motiv, který mě otravoval, byly Nancyiny vazby na otce a sestru. Závěrečný fight s potvorou trochu přes čáru, ale jinak super.

plakát

Návštěvníci 3: Revoluce (2016) 

Je to taková příjemná vzpomínka na jedničku, ale vtipné už to moc není. Zaujalo mě, že tvůrci pokládali za nutné tu více jak dvacetiletou mezeru, která se přirozeně podepsala na fyziognomii herců, omluvit oslím můstkem, že postavy se dostaly do časové smyčky a zestárnou o 10 let za každý týden. Bizarní. Líbilo se mi, že se českého dabingu po čtvrtstoletí opět ujali původní dabéři, zamrzelo mě, že překladatelům nestálo za to pustit si Návštěvníky jedničku, aby mohli průpovídky, popěvky a hlášky obou postav ocitovat stejnými slovy jako tehdy. Nepochopil jsem, proč se exteriéry natáčely v Čechách, protože na snímku je to hrozně poznat a kazí to atmosféru. Druhou polovinu filmu zabilo nekonečné žvanění kolem Robespiérova stolu. Celou dobu jsem také čekal, že nějak vtipně zahyne Marat (když už tam celou dobu pobíhal kolem té své pověstné vany s brkem v ruce a s tím podivným turbanem na hlavě), ale k tomu nedošlo. Oceňuji snahu tvůrců, že do toho opět šli, ale možná právě skrz tu zjevnou nízkorozpočtovost (co ta hudba na konci??) to nebylo nic moc; zvlášť to nebylo vtipné, poměrně často se tam recyklovaly osvědčené humorné prvky tradiční francouzské filmové školy (velké nosy, prdění, kopání do zadku, komolení jmen aj.), ale nějak to nefunguje. Ještě bych rád ukázal palec dolu mezinárodnímu "herci" Marku Vašutovi a naopak palec nahoru rozkošné Stéphanie Crayencour.