Poslední recenze (269)
Griselda (2024) (seriál)
Předně super, že si na tudle micinu vůbec vzpomněli a natočili to. Byl jsem i u jejího hrobu. Griselda je pro mě nejzajímavější postava ze všech těch narco baronů té doby. Už jen proto, že ji není věnována taková pozornost. Za to hvězdy, koukatelnost taky hvězdy. ALE. Biografická přesnost? Nic moc. A délka? Jen 6 dílů? Z tohodle by mohly být krásně aspoň dvě série. Dneska Netflix natahuje kdejakou blbost na x dílů, že se u toho fakt nudíte, ale todle dají na 6 dílů, sakra proč? Protože do tohodle příběhu nemají kam vmáčknout telpoušky a trojpohavce zbarvený do všech ras? Asi proto.
Karppi (2018) (seriál)
5 hvězd jsem nedal jen proto, že ty dávam čistě kultovním věcem, který mě provázej celej život. Jestli to se povede někdy nějaký severský kriminálce nevim. Zatim je mam jako pojem těsně pod vrcholem a jsem jejich velkej fanda. Nutno říct, že tady jsem u 2-3 dílu váhal, jestli budu koukat dál, ale pak mě to chytlo maximálně. Líbilo se mi sledovat vývoj vztahu mezi finským Skáldrem a Mulleyovou. A ty scénáře. Bomba. Neni to tuctový, necpou vam tam do jednoho záběru všechny rasy a orientace. Hollywood je prostě out. Sever letí!!
Nepříčetná (2018)
Jednou se podívat, jo. Je to fain. Ale film na opakování to asi neni. Kor u těch hororů to musí být fakt majstrštyk, aby to člověka bavilo i když ví, jak to dopadne.