Recenze (55)
Kámoši až na dno lahve (2013)
Klasický nudný film ze života. Takový věci se stávají tisícům lidí po celém světě a nemusí nám to ještě připomínat ve filmu. Nebýt O.Wilde, kterou mam celkem rád tak bych nedal ani ty dvě hvězdy.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Mé šestileté neteři se to ohromě líbí a věřím, že se to líbí mnoha dětem. Ale pokud se mam na to kouknout zhlediska scénáře, grafického zpracování, příběhu atd., tak tento film je i na českou kinematografii nehorázný propad !!!
The Search for Santa Paws (2010)
Po dlouhé době Vánoční film, který mě opravdu vtáhnul do děje. Rád se na tento film zase příští rok o Vánocích kouknu.
Red 2 (2013)
Je to neuvěřitelné, ale udrželo si to vysokou kvalitu z jedničky. Musím říct pro mě stejně jako v roce 2010. Akční film roku!
Machři 2 (2013)
První díl se mi příliš nelíbil, sice měl příběh, ale chyběla mu po většinu času vtipnost a nápaditost. Tento díl je lehce ujetý, ale o hodně víc zábavnější a celkově na mě udělala dvojka lepší dojem než jednička.
Kouzelníci (2013)
Dobrej film u kterého se člověk nenudí. Carreymu ovšem role jakéhosi záporňáka úplně nesedla přitom potenciál celého filmu byl podle mě větší. Ale i tak jsem se v některých pasážích příjemně bavil.
Sedm (1995)
Naprosto úchvatný film. Výborný výkon všech hlavních herců. O režii ani není potřeba mluvit. Jeden z nejlepších filmů všech dob!!!
Méďa (2012)
Párkrát jsem se zasmál i když jsem od tohoto filmu čekal víc. Jinak výborný výkon Mily Kunis a Marka Wahlberga
Tisíc slov (2012)
Po delší době Eddieho film u kterého jsem se bavil.
Raubíř Ralf (2012)
Jiný animák, ale skvělý. Bavil jsem se a nenudil se a to je nejdůležitější. Určitě se rád kouknu znovu. Zvažoval jsem i pět hvězd, ale nakonec jsem zvolil 4, ale kdo ví jak to bude po druhým shlédnutí.