Recenze (7)
Rio 2 (2014)
Pro mě typická "dvojka". Snaha vymlátit z úspěšného filmu další peníze předurčuje téměř jistý výsledek...jednou vidět a dost.
Transcendence (2014)
I přes obsazení mým nejoblíbenějším hercem (+ půl hvězdy) tento film docela zklamal. Naprosto očekávaný děj a vyvrcholení. V tomto druhu filmů se už bohužel moc vymyslet nedá a bohužel to nezachrání ani monitory s neustálým zdrojovým kódem (na Matrix to ale nemá).
Já, robot (2004)
Zajimalo by me, za jak dlouhou dobu se budou muset Asimovovy zakony uplatnovat v praxi.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Na ceske pomery solidni komedie se zajimavym obsazenim. Vetsina deje vicemene predvidatelna, ale prijemne pojata a zahrana.
Pompeje (2014)
Laciná slátanina 300, Gladiátora, Spartaka a dalších filmů. Už od poloviny jsem se těšil na konec a doufal, že to aspoň neskončí happy endem, což se mi nakonec vyplnilo...takže hvězdička navíc. Jinak naprostá ztráta času.
Sportovní noviny (1994) (pořad)
Tu hvězdičku to má jenom za borce na konec, jinak škoda mluvit..
Repo: Genetická opera! (2008)
Velice rozporuplný film, který rozdělil diváky na dva tábory - jedněm se film velice líbí a hodnotí ho 4-5hvězdami, jiní ho považují za naprostý odpad. Já osobně se řadím k první skupině. Nejen kvůli zajímavému zpracování, ale zejména kvůli jednomu z nejlepších soundtracků.