Recenze (106)
Kickboxer 2 - Cesta zpátky (1991)
S jedničkou se to nedá srovnávat, ale pořád je to ještě snesitelné, dokonce mě to docela baví. 43%
Tango a Cash (1989)
Skvělý film ze všech hledisek. Je tu dostatek vynikající akce, výborného humoru, dobrých hlášek, film běží v hodně slušném tempu. Navíc skvěle obsazený a záporáci též nemají chybu. Super-jeden z nejlepších akčních filmů. Rád se na něj často dívám. 100%
Pomáda (1978)
Prostě super. Viděl jsem to několikrát a pořád mě to maximálně baví a navíc skoro na jakýhokoliv týpka se člověk podívá, tak má na sobě křivák, což je moje nejoblíbenější bunda.
Inferno (1999)
Přestože Inferno režíroval Avildsen (Rocky 1,5 ; Karate Kid 1,2,3;...) a hraje tu Van Damme + pár dalších známých herců a tváří (Morita, Trejo, ..) je to nudná podívaná, kterou moc nezpříjemní ani hudba Billa Contiho. Záporáci byli pořádní kreténi a Van Damme na ně ani nepoužil moc ze svého bojového umění. 37%
Zúčtování v Malém Tokiu (1991)
Akčňák s množstvím bitek, střelby a mým oblíbeným Dolphem Lundgrenem, který se tu potýká s Yoshidem-bossem losangeleské Yakuzy prostě miluju. Nikdy se u něj nenudím ani vteřinu, prostě 100%
Motýlek (1973)
Jako dalo se na to kouknout, ale žádné VYKOUPENÍ Z VĚZNICE SHAWSHANK nebo FRAJER LUKE to není, řekl bych že dokonce PEKLO s Van Dammem je lepší. MOTÝLEK mě opravdu místy nudil, ale možná se to po dalším shlédnutí zlepší. McQueen a Hoffman good.