Recenze (335)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
To zas pár chytráků se zastydlou pubertou a nulovou vidinou dospělosti dalo hlavy dohromady a vyplodili další trapnopořad, kterých je v televizi už tak dost.
Chappie (2015)
Táááková sračkoblbina.... Ten maník, co má tohle na svědomí by měl položit hlavu pod buldozer. Kdysi frčela hloupost jménem Číslo 5 a tohle je skoro to samý. Šmejdovina o ničem. Film jsem viděla s dabingem a toho vašnostu, kterej obsazoval herce na dabing bych položila hned vedle režisérskýho maníka.
Insidious 3: Počátek (2015)
Uprimne doufam, ze timhle uz tato serie konci. Protoze uz to bude jen horsi a horsi
Krampus: Táhni k čertu (2015)
S vědomím, že jde o blbost jsem se rozvalila na gauči a pustila si něco, co mě, musím říct, dost překvapilo svojí blbostí a přestože je to opravdu nesmyslnej výplod něčí fantazie, celkem mě to bavilo, jen nevím, jestli tím ubohým příběhem, nebo ještě ubožejším hereckým výkonem každého herce zvlášť.
Mimoni (2015)
A mě to teda bavilo. První půl hodina bezvadná, vtipná, pak už to mírně kleslo a na konci už je to oproti začátku slabota, ale stejně je to v pohodě animák.
Nebezpečné pokušení (2015)
Tak tohle je tenhle rok největší zklamání. Na film jsem se těšila, ale vylezla z toho taková hovadina, že to snad ani není možný. Děj? Příšerný. O čem to jako má být? Dvě neuvěřitelně pošahaný nandy, který jsou zkouší ženáče a jejich věrnost? ale no tak.... To musela vymyslet nějaká fakt chytrá hlava. Reeves? Kdysi herec, ale tady výblitek, bez špetky herectví. Přehrávání, prkenost a stupidní výrazy.....Výkon hodný zapomnění.
Nejlíp vaří moje máma! (2015) (pořad)
Novo, Novo.....ja myslela, že hlouběji už klesnout nemůžeš, ale s každým dalším novým výblitkem utvrzuješ svojí pozici mezi nejhoršími z nejhorších.
Padesát odstínů šedi (2015)
Půl roku čekání a nakonec zklamání jak vrata. Tedy ne že by kniha byla nějaké veledílo, ale film je taková nuda, že se to jen těžko popisuje. Knihu napsala vyžraná paninka, která asi k sexu dlouho nečichla a ten frustrovanej bordel co má v hlavě z nedostatku, hodila na papír, slintajíc touhou o splnění snu. Ovšem o něco vyšší level nudnosti tomu nasadili natočením. A ono to má mít ještě dva díly....asi si je nechám ujít, narozdíl od mladých pipek, žijících v domění, že i na ně někde čeká nějaký ten Grey a od starších paniček vzpomínajících na svá aktivní léta.
Podnikavá Joy (2015)
Příběh o někom, kdo i přes klacky pod nohama dokázal jít za svým snem je obdivuhodný, nicméně skoro dvě hodiny sezení a dívání se na něco, co jde smrsknout do, když to hodně přeženu, dvaceti minut, neustálé sledování hodin a zjišťování, že ten film vůbec neutíká, to není nic pro mě. Čekala jsem, i vzhledem k obsazení, nějakou pecku, kterou budu sledovat s zatajeným dechem a na konci si řeknu, že to byl skvělej příběh. No, tak se nestalo.
Správnej dres (2015) (TV film)
Na pobavení to není a na zabití času se najde hromada jiných blbostí, které se hodí víc. Střízlík Mádl má do vizáže profi hokejisty daleko, jako Kuchařová do herečky. Ovšem rada " souložte na ergonometrickém polštáři, pomáhá to v bodování na ledě", tak ta tak nějak výborně vystihuje úroveň celého filmu.