Recenze (412)
Poldové (2010)
Tracy Morgan je fakt strelený.
Red (2010)
Keď máte zlú náladu a nič Vás nebaví. Vonku je škaredé počasie tak najlepšie si je pustiť tento film. Jednoduché ale veľmi zábavné so skvelou plejádou mojich obľúbených hercov. Najviac sa mi páčil Malkovich. Proste super.
Pistolníci (1993)
Jeden z naj filmov mého mládí. Už ani neviem koľkokrát som to videl. Lambertov zrejme najlepší film po Higlanderovi. Je to plné humoru a naháňačiek všelijakých skokov zo skál /fakt sila/. Skrátka všetko čo dobrá akčná komédia má mať. Doteraz mám vhs originálku.
Avatar (2009)
Pandora je vizuálne blaho. Pre mňa najlepšie scifi za poslednú dobu.
Proroctví z temnot (2002)
Veľmi dobré. Mráz po chrbte takmer nepretržite. Žiadna krv len strach čo príde.
Kniha přežití (2010)
Výborná kamera dáva filmu iný level. Oldman super.
Veřejní nepřátelé (2009)
Pri tak skvelom hereckom obsadení to ani nemôže byť zlý film.
Sváko Ragan (1976) (TV film)
To sa dá pozerať kedykoľvek. Proste naj čo može slovenská filmová tvorba ponúknuť.
Ip Man 2 (2010)
Opäť pastva pre oči. Dokonale prepracovaná choreografia. Donnie je proste Ip Man a nikto ho už asi neprekoná. Skvele mu sekunduje Sammo Hung.
Muž odnikud (2010)
Skvost. Na jednej strane smutný ba až mrazivý príbeh o tom ako využívajú deti na obchod s drogami plus na darovanie orgánov. Na strane druhej špičková choreografia bojových scén a skvelý Bin Won. Síce toho veľa nenahovorí, ale o to viac koná. Bitka s nožmi paráda. Veľmi podobné 96 hodín, ale kórejci tam pridali niečo špeciálne. U mňa jeden s top 5 filmov roka.