Recenze (83)
Rychle a zběsile 10 (2023)
Už to ukončete to trápení, vypadá to už komicky, záběry scifi s prvky fantasy, někdy když je toho až moc tak to škodí, brouzdá to už do Hvězdných válek a Návrat do budoucnosti... prosím stačilo!!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Snad už kapitola 5 nebude, konečně se snad série uzavřela, vše tu bylo v předchozích 3 dílech, záběry a střelba na půl metru se tu opakovala na můj vkus až dost, režie ničím nepřekvapila, prostě se Wick už nemá kam posunout..za mě 5/10, už jsem to nehltal jako předešlé díly
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
No je to od sebe vzdálené jako Brno od Mostu😭
Na západní frontě klid (2022)
Není to můj šálek čaje tyhle filmy z 1.světové ... už snímek 1917 byl pro mě utrpením a to jsem byl v kině na něm...tohle jsem taky jaksi nepobíral, děj slabý, nesympatické postavy, pár vizuálních scén se dalo ocenit,ale víc jak 20 nedám a to jsem ještě nedodíval celý, díky stačilo mě....a to jsem se na to dle ukázek dost těšil,no nic
Mimořádná událost (2022)
Sebrali mě papíry už v autoškole,bo jsem nadýchal,,,,,.podepsal jsem jim spolupráci!!gestapu???neee,to otec,já normálně stb..a další perličky v tomto filmu vejdou do paměťi asi mnoho divákům,za mě pohodová komedie,takových víc!!příjemné překvapení,tohle jsem nečekal 👍
Případy 1. oddělení - Exploze (2022) (epizoda)
Hvězda navíc za Korejs kalendář 👍
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Lábus v koalici "Spolu" s Vladykou táhli tuhle káru sami,občas exceloval pirát,pardon loupežník Vetchý,jinak výkony ostatních, obzvláště vegana Kluse spíš k pláči , celkově dvojka horší jedničky,jak to tak bývá.40procent ale nezklame👍
Thor: Láska jako hrom (2022)
A to má být kur.a jako co???parodie,satira, blbý vtip,blamáž...to jako vážně Criters na vesmirných harlejích či co to mělo být??a to duhové pozadí dokresleno vodovkami v úvodní bitvě....hmmmm,nedodíváno,vypnuto po 10 minutách,odpad,brak, smetí a hnus Fialový,ikdyž asi tentokrát za to ten pán nemůže asi😄
Jan Žižka (2022)
Posledních 30 vteřin filmu asi nejlepší záběr a mráz po zádech a víra v to, že Jákl vydělá balík na tomto a rozhodne se natočit pokračování o level vyšší,se vší parádou a hlavně vozovou hradbou a nájezdy na ní,to mě tam hrozně chybělo...
Vyšehrad: Fylm (2022)
Film horší seriálu, což jsem nečekal, zvlášt po tom vychvalování všech co s timto projektem měli co dočinění