Recenze (942)
Barry - ronny/lily (2019) (epizoda)
Vem pistoli a ustřel mi jí z ksichtu. Totální masakr od začátku do konce. Strop. Tohle je na šestou a sedmou hvězdu.
Batesův motel (2013) (seriál)
První dojem Bates neudělal. Dost ponurý. Věrný předloze. Pěkně to smyčcům odsejpá, když původní majitel motelu, s manžestráky na půl žerdi, vojíždí paní Batesovou. Sledovat to nebudu, dost Psycha mám se svou vlastní matkou,tak proč bych ještě čučel na tu Normanovu.
Bathory (2008)
Jakubisko hledá východisko, jak vyprat miliardu euro........ Smrdět je to prádlo, ale po hovnech.
Beastie Boys: Sabotage (1994) (hudební videoklip)
mustache bro aliance
Bez soucitu (2010)
Vincet Vega bez vlasů a bez soucitu hledá všechny koksové bosy široko daleko. Rhys Meyers je blb, kterýho voblafne i jeho buchta.....kombinace vážně hodná nablití si do cibulové vázy. Ale je to vtipný, idkyž se ze smažek vyklubou teroristi a všechno smrdí levnou slátaninou.....zkrátka Morel svoji úroveň drží zuby nehty až mu ze skřípání odlítají jiskry od úst. Nápaditých akčních scén je tu pořád tolik, abych zkouknutí tohoto snímku nelitoval.
Bílý šum (2022)
Setkání ve třetím pruhu. Já se výborně bavil. Nabubřelá dobová alegorie s prvky neuchopitelné rodinné grotesky. Jen ta stopáž...uuuuf.
Birdman (2014)
Napsal jsem o tomhle filmu opravdu výžívný komentář, na který jsem byl hrdý. Jenže se neuložil, byl bych idiot, kdybych se o to pokousil znovu. Je to revoluční film. Je to Birdman.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
Pecka no, surový, vyhrocený, nabušený. Rusáci to vzali do svejch. Tady vidím dost jasnej potenciál.
Black and Blue (2019)
V podstatě velmi rychle plynoucí a dramaturgicky zvládnuté policejní drama z zuboženého New Orleans. Ve spoustě detailech fakt příjemná televizní zábava. Jen ty zbytečné klišé jako usmíření černošských kámošek a hlášky policajtů při předávání si zkorumpovaných kolegů.
Black Books (2000) (seriál)
kafe a cigára.................a hodně mi blízký odpudivý huhuhumor......