Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Jsem do tebe blázen (1992)
Simpsonovi (1989)
Ajťáci (2006)
Mr. Bean (1990)
Teorie velkého třesku (2007)
Haló, haló! (1982)
Akta X (1993)
Kultovní The X-Files mě provází od dětství. Perfektně jsem se vždy bál a nejednou se od srdce zasmál.. Rozmanitost a jisté parodování sebe sama je dokonalé. Viz třeba epizoda Humbug (2x20). Zdejší hodnocení je dost podceněné, snad z neznalosti? ... V každé sérii se najdou dobré kusy.