Recenze (214)
Měsíc nad řekou (1953)
Nádherně zvládnutá předloha Fráni Šrámka. Velmi nedoceněný film, který hraje poetikou, jazykem a herectvím. Viděno v kině v Boskovicích (v televizi nikdy tak nevyniknul)...
Žebrácká opera (1991)
Moc Havlovy hry nemusím, ale tahle je naprosto skvělá.
Hitler, Stalin a já (2001) (TV film)
Velmi silný dokument...
Slyšení (2017) (divadelní záznam)
Hlavní představitel je docela podobný Eichmannovi během jeho procesu. Hra zajímavě zpracovaná. Velmi vyvedená. Bohužel všechna témata II. sv. v. jsou neskutečně deprimující. Je ale třeba si tyto hrůzy připomínat.
Salvador Dalí: Dvě tváře génia (2013) (TV film)
Salvator Dalí je jeden z mých nejoblíbenějších bláznů. Neskutečná existence. https://www.youtube.com/watch?v=JihEOBFK0Qo
Záhadná historie (2007) (seriál)
Skvělý dokumentární seriál. U nás se k němu dají přirovnat nejlépe rozhlasové Toulky českou minulostí.
Chéri (2009)
Příjemný snímek, krásné kostýmy, výkony herců, hudba, prostředí, kamera, střih, scénář... Zkrátka všechno se povedlo. Lepší než předloha, řekla bych.
Rodinné vinařství (2015)
Příjemná vinařská romantická pohádka.
Portorikánci v Paříži (2015)
Jednu hvězdu za Paříž a Alice Taglioni.
Táta nebo máma (2015)
Nemůžu si pomoct, ale tyhle lehké typicky francouzské komedie miluju. Do toho ještě kombinace Laurent Lafitte a Marina Fois. J'adore! Skvělý nápaditý scénář a výborně fungující chemie protagonistů. Dvojka se mi zdála dokonce ještě o něco lepší.