Oblíbené filmy (6)
Tenkrát na Západě (1968)
Tento western (aspoň pro mě) nechává ty americké daleko za sebou. Vrcholná scéna filmu, v níž dochází ke konfrontaci dobra se zlem, s hudbou Ennia Morriconeho, patří do zlatého fondu světové kinematografie... 100 %
Lovec jelenů (1978)
Nemá cenu cokoliv komentovat, ti co dali 5 hvězdiček toho napsali dost. K úplné dokonalosti něco chybí, doba použitá pro vykreslení postav je pro mě trošku delší než by mohla být... 95 %
Statečné srdce (1995)
Pro některé méně otrlé diváky dost krutý, avšak autenticky krutý film. Kdo u tohoto snímku nepustí slzu, není snad ani člověk. Scéna, kdy umírající William Wallace uvidí Murron a usměje se... k tomu hudba od J. Hornera... Tenhle film se opravdu povedl.
Leon (1994)
Leon, trošku pomalejší ňouma, ale o to nekompromisnější zabiják, Mathilda, životem otrkaná lolitka, Stansfield, chladnokrevný, bezcitný a na drogách závislý policajt... Dohromady se tyto postavy postarají o vynikající děj filmu a konečných 100 % v mém hodnocení.
Armáda temnot (1992)
Vynikající hororová parodie, výborné hlášky, na které člověk nezapomene. Trošku někde jinde než předchozí díly (možná proto není název filmu Evil Dead 3). Co jsem slyšel, není to poslední díl, prý se můžeme těšit na minimálně jedno pokračování. Doufám, že Sam Raimi, chytne po Spidermanovi 3 zase "slinu".
Milenci ze severního pólu (1998)
Trošku bych poupravil český název filmu (geografové asi vědí jak :-)) Příběh (sled náhod) je neuvěřitelný, konec tedy neuvěřitelně předvídatelný. Život je jen náhoda... Bravo!