Recenze (908)
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Začíná trochu docházet dech.
Žít a nechat zemřít (1973)
Paráda, nový James se uvedl skvěle.
Živý terč (1993)
Chyť skrz hada kolem svůdný krk a dej mu pořádné dělo! Fan Ďamík ve Woo filmíku, který se s ničím nesere. Lance a mumiák Veslo to stejně schytají. Chtěl jsem si taky nechat narůst dlouhé vlasy, ale nikdy bych nebyl takový machr jako Chance Boudreaux kopajíc všechno zlé do hlav :-)
12 opic (1995)
Další z milníků, který když jsem viděl ve své době nepřipraven, poněvadž se jedná o dílo, jenž předběhlo svou dobu minimálně o 20 let, jsem docenil až po hodně dlouhé době. Je to těžký film, takže se u něj musí dávat pozor u každičkého detailu a pak Vás to dostane. Bacha, není to pro každého, musíte mít chuť na něco jiného a nevídaného :-)
16 bloků (2006)
Skvělý Donnerův poslední počin, který má nápad, šmrnc a je zábavný až do konce. Willis je pořád cool!!!
22. míle (2018)
Jo, nechtěl jsem drama o zásilce, ale akční nátěr, který přišel, takže jsem z další spolupráce Peter Berg + Mark Wahlberg spokojený. Hodně se ve filmu mluví po špiónsky, což pokud baví, tak není už co řešit. Iko Uwais předvádí to, co každý čeká a další zúčasnění John Malkovich, Lauren Cohan, Ronda Rousey... paráda.
48 hodin (1982)
Dnes klasika klasik. Nekompromisní policajt Nick Nolte, který vytáhne Eddieho Murphyho z lochu, aby mu pomohl najít Jamese Remara a Sonnyho Landhama. Nechybí akce, vtip, R-ko. Film baví od začátku do konce. Někdy je zapotřebí vyříkat si problém pěstmi u auta a kolegům z práce říct, že to máte pod kontrolou :-D
48 hodin v Paříži (1988)
Další z mých srdečních záležitostí jako kopačka do hlavy Fordovi za já jsem Američan, tak na mě bacha :-D Emmanuelle Seigner jako jeho společnice pomáhajíc v hledání je skvělou volbou. Roman Polanski opět dokazuje svou genialitu. :-)