Recenze (175)
Švýcarák (2016)
V půlce filmu jsem si musel jít udělat svařák. Nepomohlo to a i druhou polovinu filmu jsem protrpěl...
Hurikán (2018)
Smutné, když musím říct, že lépe je natočená 50 let stará Bitva o Británii. Letecké souboje jsou asi největším utrpením filmu. A to zdvořile pomíjím, že jsou celé animované a ještě ne dobře. A Josef František je tam vyobrazen jako největší hňup v okolí :-( Mizerný scénář a téměř amatérské herecké výkony.
Profesor T. - Kolej Vltava (2018) (epizoda)
Naprosto nepovedená kopie originálního seriálu. Kdyby bylo okopírováno jen téma, tak možná. Ale úplně celé včetně pořadí případů? Proč? https://www.imdb.com/title/tt3823996/
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Jack Sparrow jako ryba na suchu.
Everly (2014)
Asi 100x jsem si u toho říkal, jestli to režisér myslí vážně...
Sex Tape (2014)
Hloupé a nevtipné, což je u komedie vražedné...
Vinaři (2014) (seriál)
Tupý seriál, který se snažil přihřát polívčičku na Bobulích. Všichni mluví jak tataři. Scénárista si asi myslí, že když dá jednu moravskou větu na díl, že to zachrání. Když už bába z dědiny, řekne o autobusu, že tu měl dávno BEJT, je asi něco špatně. Po dvou dílech vzdávám a dávám přednost veřejnopravním novým dílům Nevinných lží. Je mi líto, Vinaři, diváky si nezasloužíte.
Need for Speed (2014)
Jen krátce (víc si to nezaslouží). Kvalitné série her, si takovou sračku na plátně nezasloužilo. Scénář bych napsal za hodinu i po dvou lahvích vína. Aaron Paul má dvá výrazy- svraštěné obočí nebo otevřená pusa. Nesmyslné, předvídatelné, učebnice klišé. Cílová skupina je asi 8-13 let... bohužel
In the Blood (2014)
problém mám hlavně s naprosto hloupým scénářem, jinak to bylo dívatelný
Pompeje (2014)
posledních 25 minut jsem se musel vážně jen smát... :-)