Recenze (58)
3022 (2019)
Za feel jak ze SOMA ...
Muž z Vysokého zámku - Série 3 (2018) (série)
S rostoucím počtem negrů a buzerantů v ději, poplatnosti politickým trendům, klesá pomalu i kvalita. Ale pořád je na co se dívat :D John Smith stále zachraňuje seriál :D
See - Plast (2019) (epizoda)
Pomalu se nám to mění v planetu opic, člověk aby si nachystal banány, když se jde na to dívat :D
Jeho temné esence - The Spies (2019) (epizoda)
Seriál jde totálně do kopru a do nudy, každý díl je horší a utahanější než předchozí. Nevýrazné, nezajímavé postavy, plácání se od ničeho k ničemu, nemá to šťávu, nemá to drive. Film byl proti této nastavované šlichtě výrazně lepší.
Await Further Instructions (2018)
No, jakž takž, až na tu trapnou a do očí bijící propagaci multikulti, rodilí staří britové jsou konzervativní fuj, utiskující hodné barevné :D Prostě Británistán, už ani horor neumí udělat bez politickokorektních multikulti sraček.
Reverie (2018) (seriál)
Po pár dílech se mimo jiné ukázalo, že vedle nejapného sci-fi jde také o politickokorektní multikulturní sračku v duchu současného z Trumpa vyhysterčeného Hollywoodu, neboli roli dobráků hrají téměř vždy zásadně barevní (v hlavním týmu není ani jeden běloch) a běloši jsou téměř vždy jen v roli padouchů :D A pochopitelně, běloši zloduši mučí hodné muslimy a imigranty :D
Vetřelec: Covenant (2017)
Ano, Ridley to dokázal, natočil ještě větší sračku jak Prometheus :) Tentokrát to nezachraňuje ani výpravnost. Ještě debilnější a nesmyslnější chování postav a oproti předchozímu dílu je dokonce nudný.
The Vatican Tapes (2015)
Což o to, herce to má, prachy to má, hezky to i vypadá, ale tak nějak je to celé roztříštěné. Připadalo mi, že scény dost chaoticky skáčou z místa na místo a to přímo klipovitě. Dojem , že se scénář rozpadá pod rukama a herci to nějak hrají aby se neřeklo je dost silný. Prostě má to málo šťávy a přitom potenciál tam byl.
Interstellar (2014)
Film jako Sci-Fi stojí za hovno, ekokatastrofické klišé dost neuměle pospojované dohromady . Nicméně obsahuje pár velmi konkrétních sdělení , které pochopí na téhle Zemi zase jen pár lidí - ti, kteří už je dávno znají :)
Harbinger Down (2015)
Pocta oldschoolovým horrorům, značně inspirovaná Thing :) Scénář v pohodě odsýpá, potvoráci jsou natrikovaní moc pěkně a nešetří se jimi, jen herci jsou dramaticky o něco slabší, než by bylo třeba. Hvězdička navíc za snahu :)