Oblíbené filmy (9)
Gladiátor (2000)
To je ten nejlepší film co jsem zatím viděl. Je v něm ůplně všechno perfektní: od kostýmů po herce. Mylím že je to vrcholná role Russela a nejlepší film Ridleyho Scotta a podle toho taky vypadá.
Robin Hood (2010)
Další z výborných filmů Ridleyho Scota a Russela Crowa. Nečekal jsem sice, že tam kde ostatní filmy o Robinu Hoodovi začínají tenhle končí, ale vůbec mi to nevadí a naopak to do filmu vneslo něco nového co nikdo nečekal. Byl to prostě perfektní zážitek. Lepší filmy než tenhle se těžko hledají.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Nejlepší akční film z vojenského prostředí, jaký jsem kdy viděl. Realisticky udělané záběry bojů a úžasná hudba. Co dodat prostě Ridley Scott
Zelená míle (1999)
Nádherný film
Forrest Gump (1994)
Trosečník (2000)
Skvělý film a úplně úžasné vyvrcholení, kde se musí Tom Hanks rozhodnout mezi poměrně slušným životem na ostrově a nejistou budoucností na voru. Akorád konec mě sklamal. Po výborném začátku se konec zdál docela špatný, ale je to kvůli dobrému příběhu (průměrnému filmu bych to nevytknul). Tom Hanks a Wilson si mě opět získali.
Poslední samuraj (2003)
Dobrý megafilm, se kterým se nesetkáte každý den. Bojové scény, dobrá atmosféra, samurajové a japonsko co více si přát. Je to neskutečný zážitek. Příjemně mě překvapilo, že ve filmu věnovali hodně času detailům z vesnice a způsobu života.
Sedm (1995)
nemám co říct
Skrytá identita (2006)
Výborná zápletka, koho by napadlo že bude jedna krysa u policajtů a druhá u zločinců?? Navíc se u toho člověk nikdy nenudí a čeká co se stane. Podle mě skvělá práce, která by si zasloužila i více oscarů.