Poslední recenze (878)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Já to opravdu vydržel ty vado! Snyderovi už proboha nedávejte volnou ruku a ať jde dobrovolně na lobotomii! Z tohohle se musí probrat! Jestli jsem si stěžoval na slow motion v prvnim díle, tak tady už mě vyloženě sral! Ani ta akce opravdu nebyla dobrá a nebylo to přehledné… jo a kdo chcípnul mi bylo naprosto jedno. Nejvíc mě bavil v prvním díle Hunman se Skreinem, v druhym už jen Skrein…
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Obrovský špatný!!! Snyder měl skvělé filmy!!! Teď někde prostě nechal mozek! Má asi ještě nějaké věrné, kteří mu na ty fakt trapné a nevyužité zpomalovačky ještě skáčou! Příběh úplně nulový, o efektech snad ani nebudu mluvit! Epic hudba žádná a sakra kde je alespoň jedna postava, která by mne zajímala? A to si dovolil udělat ještě druhej díl boha jeho! Zacku, Zacku kde jsou doby Watchmenů, 300 a Muže z Oceli!!!
Star Wars Povstalci (2014) (seriál)
Hele pro mě po Klonových válkách strašná slabota. Otřesná animace! Těch pár super dílů a hudba nezachrání celkový dojem. Obrovské mínus jsou postavy no!!! Ale jako doplnění do SW universa to mam naštěstí za sebou :-)….