Recenze (292)
Na samotě u lesa (1976)
26.11.23
12 úkolů pro Asterixe (1976)
19.11.23
Jsou světla, která nevidíme (2023) (seriál)
Hulk schovává celou válku diamant před nackama, aby ho dcera v den osvobození hodila do oceánu ve stylu Rose. Dali jsme páteční maratón všech 4 dílů a trošku lituju. I když se člověk snaží povznést nad nereálností....
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ten lepší díl. A celkově super akčňák.
Němý Bobeš aneb Český Tarzan (1997) (divadelní záznam)
15.10.23
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Určitě lepší jak čtverka, ale kvalit původních to nedosahuje ani zdaleka. Hlavně ten CGI bordel všude ve srovnání s akčními scény dříve. Teď mě vůbec nebavily a i při sledování v noci tam nešlo kolikrát poznat co se děje.
Pravdivá romance (1993)
Tohle si měl Tarantino natočit sám a byl by to kult. I tak ale slušná podívaná s krásnými dialogy. Nejlepší role mého miláčka Brada Pitta 😀
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Hodnotím celou ságu a musím říct že větší blbost jsem opravdu neviděl. Možná že v knížkách je to vysvětleno líp, ale filmy samotné jsou plné nelogičností. Prostě mi celý ten svět přišel strašně na hlavu.
Útěk do divočiny (2007)
9.7.23....A opět touha vyrazit do hor
Návrat do budoucnosti III (1990)
8.6.23