Recenze (292)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
6.1.24
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Tohle je kult pro mě, po letech už to nemá ten náboj, ale 4 si to zaslouží.
Smallville (2001) (seriál)
Koukal jsem když jsem chodil ze školy. Celkem mě to bavilo, určitě jsem neviděl všechno.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
30.12.23
Koruna - Série 6 (2023) (série)
Začátek slabší ještě než předchozí řada, ale poslední díly měly opět atmosféru prvních řad a proto dám průměr za 4 a celkových 5 za celý seriál nechávám.
Království - Série 1 (1994) (série)
Kdybych si to coby 12lety půjčil ve videopůjčovně, tak by mě to nejspíš asi taky odvařilo. No ale v roce 2023, po letech hororových, mysteriózních, přemotaných a zamotaných seriálů už to na mě tak nemůže působit. Neříkám, že je to blbost, má to svůj styl a párkrát jsme se i zasmál, ale celkově je to spíš hmmmm. Na druhou řadu se budu dlouho přemlouvat.
Snowboarďáci (2004)
26.12.23
Láska nebeská (2003)
25.12.23
S čerty nejsou žerty (1984)
25.12.23
Sám doma (1990)
23.12.23