Recenze (1 152)
Prezident Blaník (2018)
Seriál je fajn a člověk se baví u každého dílu, film bohužel tak zábavný není a roztažení na hodinu a půl Tondovi moc nepomohlo. Některé momenty a fóry byly dobré, ale celkově trochu zmatené a zbytečně dlouhé. Pobavily narážky na politické "skandály" - ukradení propisky, pád ze schodů...
Táta je doma 2 (2017)
Vznik druhého dílu je mi záhadou, první byl hrozná ptákovina. V druhém tu máme táty naších tátů (stejně jako v Matkách na tahu 2 jsou matky matek) a na scénu se dostává Dustyho táta Mel Gibson. Mel to drží celé nad vodou a je to díky němu i koukatelné. Přeslazený konec v kině to dost zabíjí, ale co čekat od vánoční komedie.
Táta je doma (2015)
Dusty a Brad se předhánějí kdo je větší debil a divák u toho může tak brečet, proč vznikla taková blbina.
Han Solo: A Smuggler's Trade (2016)
S titulky k vidění zde.
Forever (2014) (seriál)
Zábavná kriminálka, která na pozadí rozjíždí fantasy/mystery příběh. Ioan Gruffudd je výborný. Jo taky není špatná. Případy vesměs taková ta rutina. Nejvíc láká příběh na pozadí, škoda, že se více rozvíjí a rozjíždí až ke konci. Taky škoda, že seriál byl zrušen po první sérii. 70%
Grown-ish (2018) (seriál)
Jde o spin-off k seriálu Black-ish. Zoey studuje na vysoké a my sledujeme její školní život z jejího pohledu a s jejím vyprávěním. Seriál nijak extra nezaujme, humoru je pomálu a nejvíc mě asi zaujal Deon Cole, který tam hraje výstředního učitele. 50%
Toaru kagaku no Railgun - S (2013) (série)
První série docela ušla, ale nijak extra mě nezaujala. K druhé jsem se dostal náhodou a když už jsme měl nakoukáno první sérii, tak jsem tomu chtěl dát šanci. Příběhově to je rozdělené na dvě části, ale ani jedna mě nijak extra nezaujala. Akce ujde, ale vesměs o nic nejde a celé je to nezáživné. Ve finále asi stejné nebo o něco slabší než první série.
Toaru kagaku no Railgun S: Daidži na koto wa zenbu sentó ni osowatta (2014)
Krátká epizoda z lázní, kde samozřejmě řádí Shirai Kuroko.
Čarodějova nevěsta (2017) (seriál)
Moc krásné anime, které je postavené na vztahu Chise a Eliase. Líbil se mi krásný fantasy svět. Samotné postavy moc povedené. Příběh plný napětí a sem tam i nějaká akce a romantika. Sice se zprvu může zdát, že půjde o veselý pohádkový příběh, ale opak je pravdou. Příběh chvílema docela krutý a postavy to nemájí rozhodně lehké. Po dlouhé době zase něco trochu jiného a hlavně něco, co stojí za kouknutí. 80%
Gunslinger Stratos: The Animation (2015) (seriál)
Příběh na "papíře" vypadal docela zajímavě, ale v reálu bohužel moc nezaujal. Akce je docela slušná, líbilo se mi jak se mezi dimenzema od sebe liší, ale to bylo tak vše. Dokoukat to šlo, ale znova to už vidět nechci.