Recenze (73)
Ledové království (2013)
Na môj vkus veľa pesničiek a málo Olafa, ale inak paráda.
Fíha tralala (2012)
Mne sa to moc nepáči, ale dcérka to zbožňuje, takže za 5*
30 dní dlouhá noc (2007)
dobrý masaker, dobrý komix...
Zrození Planety opic (2011)
Animácia ***** Prvých 60 minút ** (dokumentárny film o opičkách) Zbytok ****
Babovřesky (2013)
Od ničoho k ničomu...
Brutální Nikita (1990)
Neviem ci je odstupom casu, ale teraz uz len za 3*
Veterán (2012)
Aj drsňáci používajú zubnú niť... a zásadne jazdia len autobusom...
Dredd (2012)
Slabota.
Disco (2008)
3* za film, 4-tá za soudtrack
Ong bak 2: Pomsta (2008)
3* za film, 5* Tonymu....