Oblíbené filmy (10)
X-Men (2000)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Bohemian Rhapsody (2018)
Romeo a Julie (1968)
Nejlepší filmové zpracování známého Shakespearova dramatu, jaké jsem kdy viděla. První verze, ve které Romea nehraje čtyřicátník a Julii třicátnice, si mě naprosto získala. Žádný jiný Romeo a Julie, které jsem kdy viděla (a nejspíš i ty, které kdy uvidím) ve mě nezanechaly tolik sounáležitosti, soucitu, hněvu, ani slz...
Kráska a zvíře (1991)
Kráska a zvíře je moje nejoblíbenější pohádka od Disneyho. Je to nádherně zpracovaný příběh s kouzelnou tématikou a perfektním provedením. Miluju každý moment toho filmu, od začátku do konce jsem okouzlena kreslenými postavičkami. Beauty and the beast navždy zůstane filmem mého dětství a příběhem mého srdce.
Bohémové (2005)
Snad nejopravdovější film, jaký jsem v poslední době viděla. Upřímné životní příběhy z přelomu 80.-90. let v New Yorku, realistické problémy s penězi na nájem a s drogovou závislostí... Snímek, u kterého jsem dokázala sedět dvě hodiny a neuhnout pohledem, film u kterého jsem se zasmála i rozbrečela, film, který je pro mě absolutně pravdivý a skvěle odkazuje i na problémy dnešní společnosti. To vše a k tomu dokonalý soundtrack a úžasná hudba, které mě ani na chvíli nepřestala bavit. =)