Recenze (304)
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Fakt by mne zajímalo, jaké mentální procesy vedou autory k vytvoření tohoto. A jestli angažovaní herci mají vůbec nějakou hranici, kam až nechtějí klesnout.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Hodně důležitý film pro dnešní dobu.
Anděl Páně 2 (2016)
Další důkaz jak to jde s českou filmovou pohádkou a diváckým vkusem z kopce. Představa strč tam Bílou a úspěch je zaručený fakt nefunguje. Hluchoslepý mezi mrtvými králem. A kde že je vtip a poetika českých pohádek?... no víme kde.
Anne Boleyn (2021) (seriál)
Zhovadilost zdá se nezná hranic. Nejste rasisté, jste jenom obyčejní tupci.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Jakoby tvůrci nechtěli natočit vyloženě minimalistický film, tak do děje vpasovali několik rádoby dramatických scén (medvěd, pád do trhliny). Moc se ale milovníci akce nepobaví. Je to takový "ani pes ani kočka". Jednou stačilo.
Argo (2012)
Scéna, ve které volá ten iránský vojcl do studia v Hollywoodu je fakt na Oscara.... ty boží prostoto, čeho se ještě nedočkáme.
Arvéd (2022)
Složitý film o složité osobnosti. Pro nezasvěcené poloviční zažitek.
Atentát (2015) (seriál)
Po prvním díle je to spíš parodie než krimidrama. Myšlenka provést atentát na českého prezidenta je velmi humorná. A když ho ještě navíc hraje Kraus...... No uvidíme, snad to s dalšími díly nepřeroste v totální tragédii.
Atletiko Cvernofka (2016) (seriál)
Klasický slovenský lidový humor IQ tykve....
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Petra Čtvrtníčka mám moc rád a zpočátku to vypadalo, že svůj nenapodobitelný styl humoru uplatní i tady. Bohužel úroveň těžce klesá a scénky začínají být o ničem. Pár hlášek nenahradí chybějící pointu.