Recenze (875)
Jurský svět (2015)
Já dycky viděl jen kus tady a kus támhle, takže jsem se do toho nijak neponořil.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Pi-to-mi-na s postavami stejně směšnými jako jsou ty v retro seroši Melrose Place. #ZÁVADNÉ
Riddick: Kronika temna (2004)
Jako většina amerických filmů natočených po roce 2000, tak i tenhle si pěkně zostra našlápnul do zapáchajícího feministického lejna. #ZÁVADNÉ
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Multikulti, unisex, univerzálně korektní ptákovina s vynikajícím vizuálním zpracováním.
Špinavá dohoda (1986)
Průměr, nic víc.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Vcelku slabé musím říct. Pár zbytečných lekaček, trocha patosu a je to.
Tiché místo (2018)
Zkraje ukrutná nuda, pak tradiční otravné klišé: Ženské postavě se nic nestane ať se děje co se děje a u mužského hrdiny je jeho skon jen otázkou času. Samozřejmě je to prezentováno tak, že svým odchodem udělal pro rodinu to nejlepší co mohl.
Pařmeni (2011)
Lepší průměr v daném žánru.
Pokoj 1408 (2007)
Výborný film. King je záruka kvality. To se úplně zkazit nedá. Doporučuji podívat se i na alternativní konce.
Zlomené město (2013)
Velmi ploché a černobílé. Apropós, kdyby se vám někdy zdálo, že se vám vaše žena s někým kurví, tak se nedejte zmást. To ona se jen snaží zachránit svět.