Recenze (361)
Krotitelé duchů II (1989)
No presne takto skončia Krotitelia duchov ,ako predvianočná zábava pre deti ktorých absolútne nudia. Už iba polovičná zábava oproti jednotke.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Rozprávočka ....ten scenár bol písaný na toaletnom papieri ?
Botostroj (1954)
1 milon ?no čo dali aj Siemens,Mercedes,Hugo Boss
John Wick 2 (2017)
Týmto pokračovaním som začal mať Keanu Reevesa plné zuby že sa prepožičal na takýto gýč.
Hibernatus (1969)
Tak trochu netipický Louis de Funès ale pobavil.
Liga výjimečných (2003)
Podľa mňa posledný film Sean Conneryho ale asi si svoj filmový koniec predstavoval ináč.
Čtyři sluhové a čtyři mušketýři (1974)
Les Charlots to rozbalili ako mušketieri a vytvorili super sériu.
Bažanti jedou do Španělska (1972)
Oproti prvým Bažantom o krok späť.
Blázniví bažanti (1971)
Hipi kapela 60 rokov sa pustila do filmovania a vpálili tam dosť excelentne.
Oskar (1967)
Genialne. V živote som sa na filme tak nenasmial ako tu podla mňa jedna z najlepších celosvetových komédii vôbec.