Recenze (2 123)
Vládce temnot (1987)
Parádna atmoška...čistá druhá Vec..neskutočne skvelý horor..a ten koniec...že waa
Nakládačka (1977)
Skvelý športový film s legendou Paulom Newmanom...hokej je proste tvrdá hra:-)
Volver (2006)
Dosť ťažká komédia, ale čo čakať od Almodovara...očarujúca Penelope Cruz...a celkom stráviteľný film
Historie fotbalu: Nejlepší sport na Zemi (2002) (seriál)
Dobrý dokument...povinnosť pre fotbalových fandov:-)
Pro hrst dolarů (1964)
Klasika...kultový Sergio Leone a hudba Ennia Morriconeho...čo viacej treba povedať
Drž hubu! (2003)
Skvelá komédia, ktorá dala dokopy dve herecká esá...a sú jednoducho vtipný a skvelý...ako aj celý film
Pojízdná kantýna (1984)
Vynikajúci Jackie...fantastické súboje...dosť normálny humor...slušné Jackie
Randall a Hopkirk (1969) (seriál)
Britská klasika...skvelý humor a legendárny dabing...hallejuah vyšlo to:-D
Hra smrti (1978)
Je to skvelá pocta majstrovi majstrov Bruceovi Leeovi...patrí Vám aj moja poklona
Hra (1997)
Na Finchera slabšie...ale stále dostatočne vynikajúce oproti iným thrillerom...úžasná atmosféra len slabší koniec