Recenze (2 123)
Mission Improbable (2000) (TV film)
Tak táto trojka ma zničila...Tom Cruise a Ben Stiller wow!
Nejlepší z Brooklynu (2009)
Poctivá remeselná kriminálka..prirovanie k Training Day je na mieste..lebo je to stále o tom istom, ale zmenili sme obsadenie, pridali sme stopáž, čo nebol dobrý nápad...a zažili sme pocit dejá vú...nič iné
Sexy party 3: Prvák (2009)
Ušlo to...pochod do D2D vôd znamená lacné prevedenie, ale aj dobré odpisy a peknú hlavnú herečku...neodpisujem túto sériu narozdiel od Prcičiek...
Zjevení (2005) (seriál)
Zaujímavý nápad..uvidíme ako sa bude pokračovať ďalej...
Mládí v hajzlu (2009)
Celkom fajná komédia o jednom fajnovom alter egu....o dosť známych hercov...a o jednej babe, za ktorou by sa mne neoplatilo ísť..Michael Cera exceulje ako aj na malom priestore Zach Galifianakis...
Samec (2009)
Dáva si na sebe záležať, má šarm, charizmu a rozdáva si to so ženuškami..ale stále je to Ashton Kutcher, ten netalentovaný herec s úsmevom ale ničím viacej...a hľa tento film má aj príbeh, ale všetko sa to utápa v tých ženách..proste je to predvídateľná bieda o páde na hubu...a tým tento Samec je..pádom na hubu
Černý štír (2006)
Okúzlujúce, romantické, taký snové...veľká epická romantická bájka po Čínsku...
Mlha (2005)
Zlé,zlé, zlé..dementné, krutá pomsta voči originálu...
Mučedníci (2008)
Neskutočný vizuálny nárez z francúzskej produkcie...ťažko sa mi popisujú nejaké slová...perfektný horor od Francúzov
Polda a polda (2010) (seriál)
Niekde na rozhraní cool retro nálady a trošku prestrelenej buddy komédie...akčne je to zvládnuté dosť dobre, humorovo to chce asi zmenu...ale použitie AC/DC stálo za to..