Recenze (96)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Pre mňa okamžitá klasika a pocta filmu :)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Seriál vyšperkovaný do posledného detailu! Ale posledné série sa len chcú zavďačiť súčasným násťročným divákom, ale nie vždy na úrovni akú by som čakal. Toto video to dokazuje... http://www.youtube.com/watch?v=BEOLgG162b0&feature=related
Amadeus (1984)
Intrigy Salieriho, závistlivec a priemerný komponista. To všetko on bol! Lenže je otázne či mal pričinenie v Mozartovej smrti. Ale tu už prichádza na scénu Miloš Forman, ktorému sa podarilo nakrútiť krásny historický film, krásne kostými, hudba, herecké výkony, kamera a exteriéry Prahy. Excelentná réžia ktorá ma skutočne na chvíľu presvedčila že Salieri skutočne Mozarta zabil. Tento film doporučujem každému! Tá obrovská stopáž stojí za to. Mám rád filmy, pri ktorých po ich zhliadnutí nemám pocit strateného času...
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Krásny film. Plný citu a ľudskosti.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
To že Pixar nikdy nešliapne vedľa, na to som si už zvykol, tento film tiež nieje výnimkou! Príjemne nostalgický snímok pri ktorom som si zaspomínal na svoje staré hračky. Trojka určite sériu nezahambí, skôr naopak. Prvotriedny scenár, špičková animácia, ale Newmanova hudba na mna pôsobila občas rušivo, ale skutočne len občas :) A Buzz prepnutý do španielčiny je podľa mna najlepší moment filmu.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Najväčším plusom druhého dielu je bez debaty Kaminskiho kamera. Koepp je patlal a všetko to padá na jeho hlavu! Spielberg a Williams odviedli štandard svojej kooperácie.
Pokémon (1997) (seriál)
Na japonské kraviny mám slabosť!
Croodsovi (2013)
Prehistorický ľudia, čo hovoria anglicky? Prehistorické ženy, čo sa holia? Je to trochu smutná predstava, že pravdepodobne dnes sú hlavný predstavitelia tohto filmu vystavený exponát v múzeu :) Boli to sympaťáci!!!
Zachraňte pana Bankse (2013)
Z úcty veľkému Disneymu!
Diamanty jsou věčné (1971)
Keď môže nosiť Blofeld ženské šaty, kto som ja aby som tento film súdil!