Recenze (32)
Děti noci (2008)
Issová je prostě úžasná...miluju jí :-)
Everest (2015)
První hodina? Nudááá. Druhá hodina průměrné drama, příště si radši pustim nějakej dokument.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Když už sleduji film na téma, které mě nezajímá a ten film mě strašně baví, tak je to známka toho, že je to pecka. Při souboji s medvědem, jsem byl našponovanej jak struna, měl jsem husinu a úplně jsem cítil ty drápy v těle. Souboj byl prostě EPIC! A výkon DiCapria?!?! Na Oscara.
Světáci (1969)
Trčková...trhni si nohou 😀
Hale and Pace (1988) (seriál)
Sledoval jsem to už v 90tých letech a dosud mě tihle dva neomrzeli.
Fantastická čtyřka (2015)
Nebylo to nejhorší, ale ve filmu není téměř žádná akce. 😔
Drive (2011)
Tohle je prostě majstrštik se vším všudy. Kamera, hudba, režie, herecké výkony. Tenhle film nemá konkurenci. A komu se alespoň trochu nelíbí tak je u mě nekulturní hovado :-)
Bezdružice (2015) (seriál)
Já se u toho párkrát zasmál...Rozhodně lepší než Babovřesky nebo Comeback.
Mládeži nepřístupno (2013)
A na just dám 5*, toto je přesně můj vkus, 90% scének bylo skoro jako kdybych je sám vymyslel. A to nemluvím o obsazení, všechny ty hollywoodské hvězdy mají můj neskutečný obdiv, že do takového projektu šli.
Michael Jackson: Another Part of Me (1988) (hudební videoklip)
MJ v nejlepší formě. Na podiu srší energií.