Recenze (12)
Jak přežít single (2016)
Toto mi chýbalo! Konečne po dlhej dobe film, ktorý ma neskutočne pobavil. Nie som náročný typ diváka a preto mi nevadil jednoduchý humor a hlášky. K tomu aj hudba zohrala veľkú časť, pretože sa tam totálne hodila. Táto snímka mi ukázala, že vôbec nie je hrozné byť single a má to aj svoje výhody, ktoré by si mal každý z nás uvedomiť.
C.O.G. (2013)
Nuda, nuda a nuda. Tento film ma sklamal, lebo mi nič nepriniesol, strata času.
The First Time (2012)
Jednoduchý a nenáročný film, ktorý ma dostal romantickou atmosférou a iskrením medzi hlavnými postavami. Krásne to bolo.
Millerovi na tripu (2013)
Dlho som sa tak nenasmiala ako na tejto komédii. Išla som na to do kina, aj keď som si myslela že ma to nezaujme, kvôli tomu, že nemám veľmi rada filmy z prostredia drog, ale tento film ma totálne dostal. Od začiatku do konca som sa bavila, každá hláška a scéna ma pobavila. Proste dopadlo to nad moje očakávania. Treba to určite vidieť.
Klíč (2005)
Už tak dlho som sa pri žiadnom horore nenudila ako pri tomto. Pre mňa to bola doslova nuda, síce sa film snažili natočiť pútavo, u mňa sa to vôbec neodzrkadlilo. Pri sledovaní bolo pre mňa zaujímavejšie všetko ostatné než tento film. Veľmi slabý horor aspoň pre mňa.
Jack a Jill (2011)
Dávam 2* ale len za herecké obsadenie, hlavne za Johnnyho Deppa a Al Pacina.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Milujem tento seriál. Skoro každá časť je napínavá a vždy sa tam niečo deje, čím sa to ešte viac zamotáva. Diváka necháva v napätí a núti ho sledovať ďalšiu a ďalšiu časť. Stále čakám na to hlavné odhalenie Who is A? Jeden z naj seriálov, aké kedy boli. Bez váhania 5*
Babovřesky (2013)
Pre niekoho odpad, pre mňa vtipná dedinská komédia. Asi veľa z vás nepochopilo zmysel tohto filmu vzhľadom na hodnotenie, keďže išlo o oddychovú komédiu. Vôbec nechápem čo ste si vy ostatní predstavovali pod týmto filmom, keďže ste ho tak ostro skritizovali.Ja som sa dosť často zabavila a celé kino sa zabávalo takisto. Musím povedať že Troška ma nesklamal.
Rabaka (1989)
Jediné čo sa mi páčilo na tomto filme bola hudba. Inak veľmi slabé z môjho pohľadu.
Forget Me Not (2009)
Jeden z tých lepších hororov so zaujímavou zápletkou. Trochu mi to pripomínalo Nezvratný osud. Nepáčili sa mi trochu akurát tie amatérske výkony hercov. Určite sa oplatí pozrieť a myslím si, že by mohol mať vyššie hodnotenie.